  • 31. Data: 2012-01-12 15:44:41
    Temat: Re: ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 04 Jan 2012 20:43:50 +0100, w <je2a5m$3kc$2@news.vectranet.pl>, news
    <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał(-a):

    > cytat z dnia dzisiejszego: "w sobote znow przyjezdzam po syna i ma byc
    > gotowy o 13j i zabieram go na weekend, jak bedziesz mi w tym
    > przeszkadzac to ci go zabiore i wiecej go nie zobaczysz...."
    >
    > ktos watpiacy w moja wersje to skomentuje ?

    Sprawić sobie telefon z nagrywaniem rozmów.

  • 32. Data: 2012-01-12 16:22:06
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Zawsze myslałem, że przed sądem trzeba mówić prawdę.

    -----
    > Ale raczej nie mow z wlasnej woli przed sadem, ze "od trzech lat widzialam
    jak sie upija, cpa i zneca".

  • 33. Data: 2012-01-12 16:24:18
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    BNTW polecisz któryś konkretny model słuchawki?
    Kiedyś niektóre telefony miały nagrywanie "sprzętowe".
    Później jakieś symbiany, androidy i podobne młodzieżowe wynalazki się
    pojawiły.
    Są jeszcze jakieś "sprzętowe"?

    -----