  • 1. Data: 2012-01-02 20:23:59
    Temat: Jak to jest z obrazami faktur w PDF?
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    Jest sobie umowa na czas określony z Aster ( 24 okresy rozliczeniowe )
    na kilka usług, podpisana we wrześniu 2011. Umowa na zasadzie promocji.
    Warunkiem skorzystania z promocji jest zgoda na rezygnację z
    otrzymywania faktur papierowych. Faktury są "pozostawiane" w e-boku
    operatora.
    Minęło już kilka miesięcy obowiązywania nowej umowy. Faktury są w
    e-boku, ale też przychodzą w formie papierowej jak było do tej pory. Nie
    przeszkadza mi to, może być i tak, nie żądają za wysłanie na papierze
    żadnej dodatkowej opłaty to mi różnicy nie robi, ale...mam pytanie:

    Co ich skłoniło do tego, że nadal przysyłają na papierze? Konsultant
    przy podpisywaniu zarzekał się, że bez udzielenia zgody na faktury w PDF
    z jednoczesną rezygnacją z papieru, umowa nie zostanie zawarta. Coś w
    przepisach się zmieniło, że muszą wystawiać fakturę na papierze?

  • 2. Data: 2012-01-03 09:41:37
    Temat: Re: Jak to jest z obrazami faktur w PDF?
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    wg boku pierwsze 3 przychodzo potem juz nie

    jk

  • 3. Data: 2012-01-07 12:39:08
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > z jednoczesną rezygnacją z papieru, umowa nie zostanie zawarta. Coś w
    > przepisach się zmieniło, że muszą wystawiać fakturę na papierze?

    Bałagan, normalka. Skontaktuj się z nimi i powiedz, że nadal otrzymujesz
    faktury papierowe.

    Piotr