  • 1. Data: 2012-01-02 21:46:00
    Temat: Spóźniona deklaracja VAT
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    No i stało się. Po kilku latahc prowadzenia DG zapomniałem w swiatecznym
    wirze obowiązków o deklaracji.
    Co robić?
    Wysłac z dołączonym pismem o przywrócenie terminu?
    Czynny żal? Wszystko razem? :)

    Jakie konsekwencje (zwyczajowo)?
    Raczej brak kary, czy tez coś dostanę?

    Macie jakieś doswiadczenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 2. Data: 2012-01-02 22:07:54
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > swiatecznym wirze obowiązków o deklaracji.
    > Co robić?
    > Wysłac z dołączonym pismem o przywrócenie terminu?

    Bez żalu :-). Oni wiedzą już, że nie złożyłeś.
    Akurat brak VAT-7 to im dość łatwo wyłapać.
    Co byś nie napisał i tak zwyczajowo 100zł zapłacisz.

  • 3. Data: 2012-01-02 23:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bez żalu :-). Oni wiedzą już, że nie złożyłeś.
    > Akurat brak VAT-7 to im dość łatwo wyłapać.
    > Co byś nie napisał i tak zwyczajowo 100zł zapłacisz.

    :)
    szkoda
    ale tak mysle - skad wiedza? Przeciez nie muszę składac deklaracji co
    miesiac? A moze musze? Nawet gdyby nie było zadnych faktur (w tym miesiacu
    były - pytam ogólnie)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 4. Data: 2012-01-03 09:42:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > ale tak mysle - skad wiedza? Przeciez nie muszę składac deklaracji co
    > miesiac? A moze musze? Nawet gdyby nie było zadnych faktur (w tym
    > miesiacu
    > były - pytam ogólnie)

    Jeśli ostatnio się nic nie zmieniło, to musisz
    i dlatego wiedzą.

  • 5. Data: 2012-01-03 09:52:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 10:42:29 +0100, cef napisał(a):

    > Jeśli ostatnio się nic nie zmieniło, to musisz
    > i dlatego wiedzą.

    Ja bym założył, że mają jeszcze jakiś margines na deklaracje wysyłane
    pocztą w ostatni dzień. Więc od razu się na zaległości nie rzucają. IMO
    jest szansa, że zdąży z czynnym żalem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2012-01-03 17:12:01
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Borys Pogoreło w <news:z1gctqrxanlg$.5ac92h8txein$.dlg@40tude.net>:

    > Ja bym założył, że mają jeszcze jakiś margines na deklaracje wysyłane
    > pocztą w ostatni dzień. Więc od razu się na zaległości nie rzucają. IMO
    > jest szansa, że zdąży z czynnym żalem.

    Swego czasu zostałem poproszony o wyjaśnienie dlaczego VAT-7 nie dotarł do
    urzędu, kary nie dostałem żadnej.

    Więcej tutaj:
    <http://42.pl/na/0...@i...dyndns.o
    rg.invalid>

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2012-01-03 20:27:35
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Co byś nie napisał i tak zwyczajowo 100zł zapłacisz.

    raz mi sie trafilo, napisalem pismo, grzecznie przeprosilem i nic zwyczajowego
    sie nie stanelo

  • 8. Data: 2012-01-03 21:48:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...edu.leszno napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja bym założył, że mają jeszcze jakiś margines na deklaracje wysyłane
    > pocztą w ostatni dzień. Więc od razu się na zaległości nie rzucają. IMO
    > jest szansa, że zdąży z czynnym żalem.

    mysle, ze cef miał na mysli, ze skoro mam obowiazek zlozyc i nie zlozylem,
    to czynnym zalem do niczego sie nie przyznam. I tak wiedza, ze 25 nie
    zlozylem, nawet jezeli jeszcze sie w tym nie polapali.
    Tak czy siak spróbuje - dzięki za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 9. Data: 2012-01-03 21:55:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    prg wrote:

    > raz mi sie trafilo, napisalem pismo, grzecznie przeprosilem i nic
    > zwyczajowego sie nie stanelo

    200zł? :-)

  • 10. Data: 2012-01-03 23:30:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 21:48:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > mysle, ze cef miał na mysli, ze skoro mam obowiazek zlozyc i nie zlozylem,
    > to czynnym zalem do niczego sie nie przyznam. I tak wiedza, ze 25 nie
    > zlozylem, nawet jezeli jeszcze sie w tym nie polapali.

    Właśnie o to połapanie się chodzi. AFAIR wystarczy, że zdążysz, zanim
    urząd "podejmie czynności" (pewnie zaraz ktoś przytoczy dokładną
    definicję).

    US wcale się tak nie spieszy, styczniowy PIT-11 mi rozliczyli w okolicach
    sierpnia (i nagle miałem 0.50PLN zaległości podatkowych), VAT pewnie robią
    szybciej, ale bez przesady ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl