  • 1. Data: 2012-01-03 18:09:40
    Temat: ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    witam, mam bardzo nieciekawa sytuacje,

    rozstalam sie 3 miesiace temu z partnerem (okazal sie podrecznikowym
    przykladem psychopaty - jesli ktos ma watpliwosci prosze odwolac sie do
    zrodel klinicznych i zrozumiec czym jest zycie podatnej na manipulacje
    kobiety u boku psychopaty) z ktorym mam 6 miesieczne niemowle, nie
    jestesmy malzenstwem, w warunkach "pseudorodzinnych" udalo mi sie
    wytrwac z nim zaledwie 2 miesiace po urodzeniu syna (wspolnego
    zamieszkiwania, bo uznalam ze musze podjac taka probe i dac nam szanse,
    wynajelam mieszkanie, wprowadzilam faceta do tego domu - nie udalo sie)
    mimo ze "chodzilismy" ze soba prawie 3 lata (o 3 lata niestety za
    dlugo). ostatnie 3 miesiace wrocilam mieszkac do domu jednego z moich
    rodzicow ale z gory zakladalam, ze nie bede w zaden sposob ograniczac
    ojcu kontaktow z dzieckiem, jednakze on nie stosuje sie do zadnych regul
    (choc wie, jakie dziecko ma pory karmienia, kiedy spi w ciagu dnia,
    spacer, kiedy idzie sie kapac i spac - a trzymam sie tego niezmiernie
    skrupulatnie) - ten facet ma mozliwosc przyjechac po pracy np.
    posiedziec z maluchem godzinę, wykapac go, itp albo w weekendy zabrac na
    spacer ale wszytko co robi polega na uprzykrzeniu mi zycia i zaburzeniu
    jakiejkolwiek harmonii bycia matką. pal licho, ide mu na kompromis ale
    ostatnio wypalil, ze chce zaczac zabierac syna na weekendy do swojego
    wynajetego mieszkania (a dokladniej mowiac meliny) - przypominam, ze
    dziecko karmione jest wylacznie piersia i ma 6 miesiecy. zupelnie nie
    wiem jak mam zareagowac w takim przypadku, czy jest to powszechnie
    akceptowane i czy jest przyzwolenie prawne/spoleczne, ze takie male
    dziecko moze byc zabierane od matki na dluzej niz kilka godzin ? pytam z
    formalnego punktu widzenia, czy moge zaprotestowac i jakimi argumentami
    prawnymi sie podeprzec.

    przewiduje szybkie zwrocenie sie do sadu o ograniczenie mu wladzy
    rodzicielskiej i ustalenie kontaktow, interesuje mnie jednak jakie mam w
    obecnej chwili prawa i obowiazki w tym zakresie ?

    z gory dziekuje za info.

  • 2. Data: 2012-01-03 18:12:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-03 19:09, news pisze:

    > z gory dziekuje za info.

    Dogadajcie się. W każdym innym przypadku dziecko ma przechlapane.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2012-01-03 18:35:04
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 03 Jan 2012 19:09:40 +0100, w <jdvg94$f25$1@news.vectranet.pl>, news
    <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał(-a):

> [...]
    > dziecko moze byc zabierane od matki na dluzej niz kilka godzin ? pytam z
    > formalnego punktu widzenia, czy moge zaprotestowac i jakimi argumentami

    Żaden sąd (przynajmniej teoretycznie) nie zgodzi się na zabieranie karmionego
    piersią dziecka spod opieki matki. No może na 1h. Ale teoretyzuję.

    > przewiduje szybkie zwrocenie sie do sadu o ograniczenie mu wladzy
    > rodzicielskiej i ustalenie kontaktow, interesuje mnie jednak jakie mam w
    > obecnej chwili prawa i obowiazki w tym zakresie ?

    Tu nie pomogę, ale sugerowałbym prawnika.
    Jest takie forum "samotna matka" czy coś takiego. Znajdziesz w google.

  • 4. Data: 2012-01-03 19:10:15
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    http://www.babyboom.pl/forum/samotni-rodzice-f32/

  • 5. Data: 2012-01-03 20:54:27
    Od: pamana <b...@a...pl>

> [...]
    > zrodel klinicznych i zrozumiec czym jest zycie podatnej na manipulacje
    > kobiety u boku psychopaty) z ktorym mam 6 miesieczne niemowle,

    czy dziecko jest uznane przez ojca oficjalnie w USC?
    p.

  • 6. Data: 2012-01-03 21:57:28
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2012-01-03 21:54, pamana pisze:

    > czy dziecko jest uznane przez ojca oficjalnie w USC?
    > p.

    tak, nawet nazwisko laczone :/ :)

  • 7. Data: 2012-01-03 22:17:26
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2012-01-03 20:10, rg pisze:

    > http://www.babyboom.pl/forum/samotni-rodzice-f32/

    dziekuje, ja wiem ze są fora na ktorych mozna sie pozalic czy wymienic
    relacjami i doswiadczeniami ale ja potrzebuje wiedziec jaki jest aspekt
    prawny w mojej sytuacji ? mam powazne obawy czy moj byly facet, chcac
    zrobic na zlosc, nie wywiezie gdzies dziecka bo uzna ze ma do niego
    takie same prawa... po prostu sie boje !

  • 8. Data: 2012-01-04 09:46:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > Dogadajcie się. W każdym innym przypadku dziecko ma przechlapane.

    News pisała, że facet jest psychopatą. To raczej dogadanie się nie wchodzi w
    grę.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 9. Data: 2012-01-04 18:27:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-04 10:46, krys pisze:

    > News pisała, że facet jest psychopatą.

    Nie pisała że jest psychiatrą.

  • 10. Data: 2012-01-04 18:29:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-04 10:46, krys pisze:

    > News pisała, że facet jest psychopatą.

    Nie pisała że jest psychiatrą.
    A jeśli jest psychiatrą i zadawała się z psychopatą to dziecko ma dwóch
    nienormalnych rodziców a więc ma przechlapane.