  • 1. Data: 2006-01-11 21:47:48
    Temat: uporczywe puszczanie sygnalu na tel komorkowy
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    Witam wszystkich !

    Juz od okolo roku ciagle ktos (zapewne jedna osoba) puszcza mi sygnaly na
    moj telefon komorkowy.
    Dzieje sie to z roznych telefonow komorkowych. Dzwonilam pod te numery, ale
    slysze tylko smiechy w oddali...
    Kiedys dostalam smsa, zebym sie odwrocila, bo jest On za mna. Odwracam sie i
    nikogo nie ma !
    Co mam robic ? Strasznie sie boje..
    Nie wiedzialam gdzie to napisac, wiec pisze tu...

    Ewelina

  • 2. Data: 2006-01-11 21:51:55
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

    Użytkownik "beavis" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nikogo nie ma !
    > Co mam robic ? Strasznie sie boje..
    > Nie wiedzialam gdzie to napisac, wiec pisze tu...

    Zmień nr telefonu .

  • 3. Data: 2006-01-11 22:09:49
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    > Zmień nr telefonu .

    Zmienilam wczesniej, ale On znow sie dowiedzial !
    Ile razy mozna ?

  • 4. Data: 2006-01-11 22:16:19
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Zmienilam wczesniej, ale On znow sie dowiedzial !

    a skad wiesz ze to On a nie Ono?

    > Ile razy mozna ?

    sam sie dowiedzial/a/o?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-01-11 22:27:27
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    > a skad wiesz ze to On a nie Ono?

    Sadzac z wypowiedzi w smsach, stwierdzam, ze to ON

    > sam sie dowiedzial/a/o?

    Ktos musial podac mu moj numer to chyba oczywiste ?...

  • 6. Data: 2006-01-11 23:03:39
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ktos musial podac mu moj numer to chyba oczywiste ?...

    no to w takim razie masz kreta wsrod znajomych :>

  • 7. Data: 2006-01-11 23:58:14
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    beavis:
    > Co mam robic ? Strasznie sie boje..
    > Nie wiedzialam gdzie to napisac, wiec pisze tu...

    Jesli sie boisz, znaczy, ze gosc Ci grozi. Zglos sie na policje i pokaz im
    sms. Jesli faktycznie Ci grozi, na pewno sie tym zajma.
    Pozdr. Dulek

  • 8. Data: 2006-01-12 00:07:43
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli sie boisz, znaczy, ze gosc Ci grozi. Zglos sie na policje i pokaz im
    > sms.

    Jaki znowu SMS? A w domu wszyscy zdrowi???

    --
    Piotr

  • 9. Data: 2006-01-12 00:12:29
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    PiotRek:
    > Jaki znowu SMS?

    Pisala, ze dostala raz. Nie wykluczylem, ze moze dostala wiecej po prostu.

    > A w domu wszyscy zdrowi???

    Zona nie dala i chodzisz zly?
    Pozdr. Dulek

  • 10. Data: 2006-01-12 00:25:44
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Pisala, ze dostala raz. Nie wykluczylem, ze moze dostala wiecej po prostu.

    Pisanie ze sie za kims jest, to grozba?
    Pisanie ze ladnie wyglada to tez grozba?

    Moze niech napisze wiecej tego, co wie o wysylajacym.