  • 11. Data: 2006-01-12 00:29:13
    Temat: Re: uporczywe puszczanie sygnalu na tel komorkowy
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dq46ue$n0r$1@news.dialog.net.pl...
    > PiotRek:
    > Pisala, ze dostala raz. Nie wykluczylem, ze moze dostala wiecej po prostu.

    Wiem, że pisała. "Odwróć się, jestem za tobą", czy jakoś tak.
    Takiego SMS-a ma pokazywać policji?

    > Zona nie dala i chodzisz zly?

    Nie dała, bo nie mam żony (na szczęście). :-)

    Piotr

  • 12. Data: 2006-01-12 00:35:46
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    PiotRek:
    > Wiem, że pisała. "Odwróć się, jestem za tobą", czy jakoś tak.
    > Takiego SMS-a ma pokazywać policji?

    No tak, za bardzo skrocilem mysl. Chodzilo mi o to, ze jesli ktos ma za cos
    beknac, to za grozbe karalna. Ze takowa miala miejsce w czasie rozmowy, nie
    udowodni, wiec skoncentrowalem sie na smsach, ergo moze ma i inne oprocz
    tego, ze ktos ladny stoi za nia. Strasznie sie boi - mogla zapomniec.

    > Nie dała, bo nie mam żony (na szczęście). :-)

    Ja mam i tez nie dala. Buuuuu.
    Pozdr. Dulek

  • 13. Data: 2006-01-12 00:51:48
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > PiotRek:
    > No tak, za bardzo skrocilem mysl. Chodzilo mi o to, ze jesli ktos ma za cos
    > beknac, to za grozbe karalna. Ze takowa miala miejsce w czasie rozmowy,

    Jakiej znowu rozmowy??? Inicjatorka wątku pisała o sygnałach
    na telefon komórkowy, a nie o żadnych rozmowach...

    > nie udowodni,

    No fakt, raczej ciężko udowodnić coś, co nie miało miejsca.

    > wiec skoncentrowalem sie na smsach,

    Pisała o _jednym_ SMS-ie (notabene - z całkiem niewinną treścią).
    Nie o SMS-ach.

    > Ja mam i tez nie dala. Buuuuu.

    No to udaj się na news:pl.soc.seks.towarzyskie albo na jakiś
    czat. Powodzenia! ;)

    Piotr

  • 14. Data: 2006-01-12 00:57:12
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    "PiotRek":
    > No to udaj się na news:pl.soc.seks.towarzyskie albo na jakiś
    > czat. Powodzenia! ;)

    A nic z tych rzeczy. Dziewcze poszlo spac, a ja mialem jeszcze robote.
    A odnosnie sygnalow, to czegos sie chyba boi, skoro taka przestraszona.
    Tylko sygnalow i smsa, ze ktos stoi za nia?
    Pozdr. Dulek

  • 15. Data: 2006-01-12 01:15:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > A odnosnie sygnalow, to czegos sie chyba boi, skoro taka przestraszona.

    Ja wcale nie bronię jej iść na policję, ale co ona powie
    policjantowi? Że ktoś jej puszcza sygnały, a raz napisał
    w SMS-ie, żeby się odwróciła? To już prędzej z paragrafu
    o nękanie (chyba jest takowy) można te dzwonki ścigać...

    [o, jak mi się ładnie tekst wyjustował... przypadkowo!!]

    Piotr

  • 16. Data: 2006-01-12 05:30:01
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    zadzwon do operatora i popros ,zeby zablokowali tamten numer co by nie mogl
    do Ciebie dzwonic

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2006-01-12 06:15:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dulek napisał(a):

    > Jesli sie boisz, znaczy, ze gosc Ci grozi. Zglos sie na policje i pokaz im
    > sms. Jesli faktycznie Ci grozi, na pewno sie tym zajma.

    To że ktoś sie boi nie oznacza automatycznie że ktoś inny grozi. To ma
    być obiektywna groźba - czyli zachowanie które przestraszy przeciętnego
    człowieka. Tutaj groźby nie widać.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 18. Data: 2006-01-12 07:15:17
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dq42s1$1upo$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    rezist.com <s...@p...com> pisze:

    > no to w takim razie masz kreta wsrod znajomych :>

    Raczej kretyna.

    --
    PozdrawiaM

  • 19. Data: 2006-01-12 08:21:42
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Johnson:
    > To że ktoś sie boi nie oznacza automatycznie że ktoś inny grozi. To ma
    > być obiektywna groźba - czyli zachowanie które przestraszy przeciętnego
    > człowieka. Tutaj groźby nie widać.

    Dlatego zalozylem, ze nie napisala o wszystkim, skoro "strasznie sie boi".
    Pozdr. Dulek

  • 20. Data: 2006-01-12 09:16:04
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "beavis" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich !
    >
    > Juz od okolo roku ciagle ktos (zapewne jedna osoba) puszcza mi sygnaly na
    > moj telefon komorkowy.
    > Dzieje sie to z roznych telefonow komorkowych. Dzwonilam pod te numery,
    ale
    > slysze tylko smiechy w oddali...
    > Kiedys dostalam smsa, zebym sie odwrocila, bo jest On za mna. Odwracam sie
    > nikogo nie ma !
    > Co mam robic ? Strasznie sie boje..
    > Nie wiedzialam gdzie to napisac, wiec pisze tu...
    >
    > Ewelina

    Może w internetowej książce telefonicznej poszukać do kogo nalężą te numery.
    Niektórych operatorów książki mają taką możliwość. /np.PLus GSM/