1. Data: 2006-01-11 21:33:44
Temat:wojsko a wyjazd za granice
Od:"asd" <a...@a...asd> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy WKU podejmuje jakies dzialania w momencie gdy zostanie poinformowane ze
osoba ktorej
szukaja wyjechala za granice? Czy po prostu sobie to odnotowuja co by
papieru nie marnowac i odzywaja sie
ponownie za jakis czas?(rok?,pol roku?)

Sytuacja wyglada tak ze do konca 1szego semestru jestem studentem(czyli juz
niedlugo), chwile pozniej(ok. miesiaca, dwoch),
wyjezdzam za granice i wracam we wrzesniu kontunuowac nauke na innej
uczelni.

Czy rodzina nie bedzie miala zadnych niechcianych wizyt, i czy ja po
powrocie nie bede mial zadnych klopotow
z wku? Jak szybko po rezygnacji ze studiow moge dostac papierek od wojakow?
Czy jesli odbedzie sie to wyjatkowo szybko
(w momencie gdy bede jeszcze w kraju), wystarczy ze ktos do nich zadzwoni i
poinformuje ze wyjechalem,
i nie bedzie problemow z przekroczeniem granicy?

2. Data: 2006-01-12 00:08:35
Temat:Re: wojsko a wyjazd za granice
Od:"Cinek" <g...@S...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asd" <a...@a...asd> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> czy powrocie nie bede mial zadnych klopotow
> z wku?

Mialem tą samą sytuacje.
Nic nigdzie nie zgłaszałem ze nie studiuje juz.
Nikt mnie nie gonił z WKU
Wróciłem na studia pół roku puźnieji też olałem WKU. do dziś nic sie o
mnie WKU nie dopominało.

--
Cinek