  • 1. Data: 2006-01-11 21:33:44
    Temat: wojsko a wyjazd za granice
    Od: "asd" <a...@a...asd>

    Witam,

    Czy WKU podejmuje jakies dzialania w momencie gdy zostanie poinformowane ze
    osoba ktorej
    szukaja wyjechala za granice? Czy po prostu sobie to odnotowuja co by
    papieru nie marnowac i odzywaja sie
    ponownie za jakis czas?(rok?,pol roku?)

    Sytuacja wyglada tak ze do konca 1szego semestru jestem studentem(czyli juz
    niedlugo), chwile pozniej(ok. miesiaca, dwoch),
    wyjezdzam za granice i wracam we wrzesniu kontunuowac nauke na innej
    uczelni.

    Czy rodzina nie bedzie miala zadnych niechcianych wizyt, i czy ja po
    powrocie nie bede mial zadnych klopotow
    z wku? Jak szybko po rezygnacji ze studiow moge dostac papierek od wojakow?
    Czy jesli odbedzie sie to wyjatkowo szybko
    (w momencie gdy bede jeszcze w kraju), wystarczy ze ktos do nich zadzwoni i
    poinformuje ze wyjechalem,
    i nie bedzie problemow z przekroczeniem granicy?

  • 2. Data: 2006-01-12 00:08:35
    Temat: Re: wojsko a wyjazd za granice
    Od: "Cinek" <g...@S...poczta.fm>

    Użytkownik "asd" <a...@a...asd> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy powrocie nie bede mial zadnych klopotow
    > z wku?

    Mialem tą samą sytuacje.
    Nic nigdzie nie zgłaszałem ze nie studiuje juz.
    Nikt mnie nie gonił z WKU
    Wróciłem na studia pół roku puźnieji też olałem WKU. do dziś nic sie o
    mnie WKU nie dopominało.

    --
    Cinek