  • 1. Data: 2006-01-11 21:15:30
    Temat: Odroczenie zasadniczej służby wojskowej ze względu na trudną sytuacje finansową
    Od: "pawel" <s...@o...pl>

    Sytuacja jest taka:

    Mama na rencie jej dochód razem z zasiłkami to 1100 zł ojciec bezrobotny. Mam
    dwie młodsza siostry 12 i 18 lat (w tym roku zdaje maturę) Ja pracuje i pomagam
    utrzymać rodzinę. Beze mnie dochód na osobę wyniesie około 275 zł

    Mama jakąś szanse na odroczenie ZSW ?

  • 2. Data: 2006-01-30 20:43:56
    Od: "Michal" <w...@o...pl>

    Użytkownik "pawel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomagam
    > utrzymać rodzinę. Beze mnie dochód na osobę wyniesie około 275 zł

    Udało się mam odrocznie na 12 miesiecy