  • 11. Data: 2006-03-07 19:15:09
    Temat: Re: ukryta kamera - odszkodowanie
    Od: "kazow" <k...@o...pl>

    nie chce generalizowac..i szczerze nie lubie tego kraju ktory zaraz
    wymienie...ale za takie cos w Stanach lub innym podbnym kraju gosc by
    placil i to ladnie...a u nas?

    widze tylko glosy ze straty morlane nie da sie wycenic wiec mam olac
    calkowicie

    ehh
    kazow

  • 12. Data: 2006-03-07 19:26:36
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > widze tylko glosy ze straty morlane nie da sie wycenic wiec mam olac
    > calkowicie

    Tu nie usa ... tu mamy po********* kraj i tyle. Z jednej strony to
    zaleta, bo nie mozna dostac odszkodowania za gorący kubek, a z drugiej
    strony twój przypadek.

    Ale pewnie niektorym, którzy rozumy zjedli ... chodziło o różnicę między
    odszkodowaniem a zadośćuczynieniem.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2006-03-07 19:33:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 7 Mar 2006 11:13:36 -0800, kazow napisał(a):

    > nie szukam sposobu..po prostu niezbyt podoba mi sie co ten gosc zrobil
    > i chcialbym zeby poniosl konsekwenscje

    No więc poniesie, a to jakie to będą konsekwencje ustali sąd.

    > a Tobie by sie podobalo jakbys mial cos podobnego?

    Nie o tym tu rozmawiamy. Ty chcesz na tym zarobić, i tyle.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-03-07 19:34:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 7 Mar 2006 11:15:09 -0800, kazow napisał(a):

    > nie chce generalizowac..i szczerze nie lubie tego kraju ktory zaraz
    > wymienie...ale za takie cos w Stanach lub innym podbnym kraju gosc by
    > placil i to ladnie...a u nas?

    A u nas NA SZCZĘŚCIE sądy jeszcze nie zdurniały tak jak w USA.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-03-07 21:03:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 20:26:36 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Tu nie usa ... tu mamy po********* kraj i tyle. Z jednej strony to
    > zaleta, bo nie mozna dostac odszkodowania za gorący kubek, a z drugiej
    > strony twój przypadek.

    Jego przypadek? Jego przypadek jest właśnie typowym absurdem, takim jak
    słynny "gorący kubek" w McD. Typowa sytuacja kiedy chce się od kogoś
    wyciągnąć pieniądze, które nie są mu należne. Sam napisał, że jedna z
    kobiet zauważyła w przymierzalni kamerę i zaraz zidentyfikowano tego
    gościa. Tak więc niby jakie szkody poniosła tu jego żona? I w jaki sposób
    chciałaby je wycenić?

    > Ale pewnie niektorym, którzy rozumy zjedli ... chodziło o różnicę między
    > odszkodowaniem a zadośćuczynieniem.

    Zasadniczo to żadnej różnicy nie ma. Odsyłam do słowników, jeśli mi nie
    wierzysz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-03-07 22:05:26
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    scream napisał(a):

> [...]
    > kobiet zauważyła w przymierzalni kamerę i zaraz zidentyfikowano tego
    > gościa. Tak więc niby jakie szkody poniosła tu jego żona?

    filmowanie moglo trwac jakis czas niekoniecznie jednorazowo; jego zona
    zostala nagrana wczesniej; itp.

  • 17. Data: 2006-03-07 22:06:28
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > to tak jakby sie panienka ktora odbyla stosunek z Panem X domagala od
    > neigo alimentow bo mogla przeciez zajsc w ciaze.
    >
    > P.
    to czy zaszla w ciaze mozebyc dowiedzione badaniami, chyba niezbyt
    pasujace porownanie

  • 18. Data: 2006-03-07 22:24:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *kazow* wypowiedziała te
    słowa:

    > Moje pytanie jest takie czy jest sens wystapienia o odszkodowania za
    > cos takiego? Mozna naswietlic, ze gdyby to poszlo do Internetu...i tak
    > dalej

    Jeśli już to zadośćuczynienie nie odszkodowanie za naruszenie dóbr
    osobistych.
    Wykazywać, że "mogło pójść do internetu" nie ma co bo przecież nie
    poszło (a mogło także pójść w prime time w "Polsacie" i albo byłby
    wstyd na pół Polski albo niezłe honoraria i propozycje pracy).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 19. Data: 2006-03-07 22:25:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 07 Mar 2006 23:05:26 +0100, K.Mackiewicz napisał(a):

    > filmowanie moglo trwac jakis czas niekoniecznie jednorazowo; jego zona
    > zostala nagrana wczesniej; itp.

    Obraz mógł być puszczony live w net i oglądało to półtora miliona ludzi;
    itp. Nie ma co gdybać. Gość poniesie zasłużoną karę, wymierzy mu ją sąd.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-03-07 22:25:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *scream* wypowiedziała te
    słowa:

    > Zasadniczo to żadnej różnicy nie ma. Odsyłam do słowników, jeśli mi
    > nie wierzysz

    Nie wiem o jakich słownikach mowa ale mój kodeks cywilny _zasadniczo_
    rozróżnia te pojęcia.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||