  • 1. Data: 2006-03-07 12:25:20
    Temat: Pytanie o prawo jazdy - inne adresy
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Mam pyatnie: czy wolno prowadzic samochod jesli adres w dowodzie jest inny
    niz adres w PJ ?

    Jestem w trakcie zmiany miejsca zameldowania i DO bede mial 24 marca a PJ
    dopiero w kwietniu (warunkowe PJ i dopiero koncze robic badania).

    p.

  • 2. Data: 2006-03-07 18:32:32
    Temat: Re: Pytanie o prawo jazdy - inne adresy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kermit [###d...@d...cds.###] napisał:
    > Mam pyatnie: czy wolno prowadzic samochod jesli adres w dowodzie
    jest inny
    > niz adres w PJ ?

    Oczywiście, że tak. Przecież masz uprawnienia do prowadzenia pojazdu.

  • 3. Data: 2006-03-07 18:44:33
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    > jest inny
    >
    > Oczywiście, że tak. Przecież masz uprawnienia do prowadzenia pojazdu.

    no ale adresy w sumie juz beda rozne - w DO nowy meldunek w PJ stary
    meldunek ... taa mozna ?

    p.

  • 4. Data: 2006-03-07 18:52:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    gonz0 [###e...@t...pl.###] napisał:

    > no ale adresy w sumie juz beda rozne - w DO nowy meldunek w PJ
    stary
    > meldunek ... taa mozna ?

    Można. Policjant spokojnie sobie przez radiotelefon ustali, ze chodzi
    o tę samą osobę. Przy nowym blankiecie jest w nim nawet PESEL, co już
    załatwia sprawę. Natomiast obowiązek powiadomienia o zmianie adresu
    jest obowiązkiem administracyjnym. Jego niedotrzymanie w terminie nie
    skutkuje cofnięciem uprawnień. Tym bardziej, że to ma trwać raptem dwa
    miesiące.

  • 5. Data: 2006-03-07 19:23:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "gonz0" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > no ale adresy w sumie juz beda rozne - w DO nowy meldunek w PJ stary
    > meldunek ... taa mozna ?

    Przepraszam, a uprawnienia do kierowania pojazdem nabywa adres, czy
    człowiek? Rusz nieco głową, a sam sobie odpowiesz ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2006-03-08 09:18:02
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik "SQLwysyn"

    | Przepraszam,

    za co ? nie ma potrzeby

    | a uprawnienia do kierowania pojazdem nabywa adres, czy
    | człowiek? Rusz nieco głową, a sam sobie odpowiesz ...

    pytania nie bola - lepiej pytac niz nie wiedziec. Glowa ruszam - na lewo
    prawo i paruinnych kierunkach ;P

    p.

  • 7. Data: 2006-03-08 18:03:00
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    kermit napisał(a):
> [...]
    >
    > Jestem w trakcie zmiany miejsca zameldowania i DO bede mial 24 marca a PJ
    > dopiero w kwietniu (warunkowe PJ i dopiero koncze robic badania).

    Ostatnio przy kolizji dałem policjantowi:
    Prawo jazdy ze starym adresem
    Dowód osobisty z nowym
    Dowód rejestracyjny na poprzedniego właściciela
    Umowę kupna-sprzedaży auta (minęło już 3 miesiące od kupna). Policjant:
    "Panie, to jest lipa". Ale nic więcej nie mówił.

  • 8. Data: 2006-03-08 18:48:38
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Dowód rejestracyjny na poprzedniego właściciela
    > Umowę kupna-sprzedaży auta (minęło już 3 miesiące od kupna).

    To jest lipa. Powinieneś za takie podejscie do obowiązku prawnego dostac po
    kieszeni.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2006-03-09 21:19:51
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > To jest lipa. Powinieneś za takie podejscie do obowiązku prawnego dostac po
    > kieszeni.

    A jest jakaś podstawa prawna?
    Poza tym to cipa a nie policjant był.
    Nie potrafił nawet stwierdzić czyja wina była (dla jasności: facet
    stojąc przy osi jezdni skręcił w prawo i przejechał się po moim boku)

  • 10. Data: 2006-03-09 21:34:32
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Jestem w trakcie zmiany miejsca zameldowania i DO bede mial 24 marca a PJ
    > dopiero w kwietniu (warunkowe PJ i dopiero koncze robic badania).

    Przeciez policjant nigdy nie chce DO. Tylko PJ ... nawet jak uslyszy
    przez radio twoj aktualny adres to najwyzej cie zruga i tyle. Ja przy
    kolizji rok temu dałem PJ, DO i dwa dowody rejestracyjne. Prawie w
    kazdym dokumencie był inny adres :D :D :D :D :D

    Ani słowa nie usłyszałem ...

    --
    Krzysiek, Krakow