  • 31. Data: 2006-03-08 13:26:16
    Temat: Re: ukryta kamera - odszkodowanie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 8 Mar 2006 01:45:23 -0800, kazow napisał(a):

    > 3. gosc bedzie ukarany przez sad a ja mam olac
    (...)
    Dopiero po tym mógłbyś wg mnie wystąpić z jakimś roszczeniem do niego.
    Inaczej przecież nie znasz żadnych okoliczności sprawy poza tym, że była
    tam jakaś kamera.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2006-03-08 13:37:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Nie no, humor tygodnia :-)

    a kto decyduje o oplatach w sprawach cywilnych ?

    P.

  • 33. Data: 2006-03-08 14:10:29
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a kto decyduje o oplatach w sprawach cywilnych ?

    Jak przeczytałam to Twoje zdanie, to przed oczami stanęli mi ci myslacy
    politycy: taki Roman G., Andrzej L., taki jeden poseł C., co to ma żonę
    wpisana w dobra materialne; bracia TKM i cała plejada twarzy z
    Wiejskiej - i strasznie mi się ta wizja z Twoim tekstem pogryzła.

    Justyna