  • 1. Data: 2006-03-07 12:21:25
    Temat: ukryta kamera - odszkodowanie
    Od: "kazow" <k...@o...pl>

    Witam,

    mam takie pytanie. Moja zona bedac na castingu wyslana przez Agencje
    Reklamowa zostala sfilmowana z ukrytej kamery w czasie przebierania
    sie. Sprytny gosc sfilomowal jeszcze kilka osob, ale jedna zobaczyla
    kamere i sprawa trafila na policje. Policja ma wszystkie materialy,
    wniosekna sciganie goscia i wymierzenie kary i takie tam.

    Moje pytanie jest takie czy jest sens wystapienia o odszkodowania za
    cos takiego? Mozna naswietlic, ze gdyby to poszlo do Internetu...i tak
    dalej.

    Jesli tak to jak to ugryzc? Kto sie moze podjac? Co mozna uzyskac?
    Jakie odszkodowanie?

    Czy ktos mial jzu takie doswiadczenia

    pozdrawiam
    kazow

  • 2. Data: 2006-03-07 13:59:38
    Temat: Re: ukryta kamera - odszkodowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kazow wrote:

    > Moje pytanie jest takie czy jest sens wystapienia o odszkodowania za
    > cos takiego?

    A jakie straty zostały poniesione?

    > Mozna naswietlic, ze gdyby to poszlo do Internetu...i tak
    > dalej.

    A poszło?

    Gdybać sobie możesz... Np. "Gdyby przez stres związany z tym zajściem
    żona skreśliła inne niż planowała numery w lotto i przez to nie wygrała
    milionów".

    Co innego, gdyby opublikował.

  • 3. Data: 2006-03-07 14:42:00
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    wiadomości news:440d91d4$1@news.home.net.pl...

    > A jakie straty zostały poniesione?

    moralne?

    > Co innego, gdyby opublikował.

    Ale istnialo/istnieje nadal takie ryzyko...

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 4. Data: 2006-03-07 14:47:14
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > moralne?

    to znaczy jakie?

    > Ale istnialo/istnieje nadal takie ryzyko...

    istnieje rowniez niebezpieczenstwo, ze zona krojac
    kielbase nozem, odrabie se niechcacy palec.

    drzyjcie producenci nozy!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-03-07 15:00:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Romeq napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:440d91d4$1@news.home.net.pl...

    > moralne?

    > Ale istnialo/istnieje nadal takie ryzyko...

    to tak jakby sie panienka ktora odbyla stosunek z Panem X domagala od
    neigo alimentow bo mogla przeciez zajsc w ciaze.

    P.

  • 6. Data: 2006-03-07 17:03:08
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    rezist.com napisał(a) w wiadomości: ...

    >to znaczy jakie?

    Nie wiem, czy to straty moralne, ale dlaczego w internatach, akademikach
    były (są?) przepisy umożliwiające wyrzucenie za podglądanie innych pod
    prysznicem (płci przeciwnej)? Regulaminy bezprawne?
    To szkoda, że w regulaminie castingu nie było zapisu o zakazie podglądania
    i/lub karach umownych za to. :)

    Arek

  • 7. Data: 2006-03-07 17:30:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 18:03:08 +0100, Arek napisał(a):

    > Nie wiem, czy to straty moralne, ale dlaczego w internatach, akademikach
    > były (są?) przepisy umożliwiające wyrzucenie za podglądanie innych pod
    > prysznicem (płci przeciwnej)?

    To chyba raczej chęć "pójścia na rękę" takim podglądaczom, bo równie dobrze
    możnaby to zgłaszać na policje i tym samym sprowadzać na te osoby troche
    większe problemy, niż wyrzucenie z akademika.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-03-07 18:05:33
    Od: "kazow" <k...@o...pl>

    widze ze panuje przyzwolenie na to co gosc zrobil...ja nie chce
    gdybac..
    ale ktos nagral intymne sceny bez wiedzy i zgody
    policja go za to sciga wiec chyba nie jest to tak calkiem legalne,,

    oczywscie chodzi mi o straty morlane za cos takiego, skad mam pewnosc
    ze gosc juz tego nie wyslal gdzies? mam przegladac strony czy czasem
    sie nie pojawilo?

    pozdr.
    kazow

  • 9. Data: 2006-03-07 18:14:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 7 Mar 2006 10:05:33 -0800, kazow napisał(a):

    > widze ze panuje przyzwolenie na to co gosc zrobil...

    Po czym to wywnioskowałeś?

    > oczywscie chodzi mi o straty morlane za cos takiego,

    A jak obliczysz jakie straty poniosłeś Ty czy Twoja żona? Na ile je
    wycenisz i w jaki sposób?

    > skad mam pewnosc ze gosc juz tego nie wyslal gdzies?

    Nie masz takiej pewności. I właśnie dlatego ciężko będzie o jakiekolwiek
    odszkodowanie. A co do tych strat "moralnych" jeszcze... Załóżmy, że
    "wycenisz" je na 5 tysięcy. A jak okaże się, że gość jednak udostępnił
    gdzieś ten film, to podniesiesz kwotę do 10 tysięcy? A jak się okaże, że
    film zobaczyło nie 1000 ale 10000 osób, to pomnożysz te 10000 x 10000?

    Wg mnie po prostu szukasz na siłe jakiegoś sposobu jak wycyganić kase.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-03-07 19:13:36
    Od: "kazow" <k...@o...pl>

    nie szukam sposobu..po prostu niezbyt podoba mi sie co ten gosc zrobil
    i chcialbym zeby poniosl konsekwenscje

    a Tobie by sie podobalo jakbys mial cos podobnego? mam sie ucieszyc ze
    to zrobil?

    kazow