  • 1. Data: 2006-03-07 11:23:29
    Temat: Zalozenie wodomierzy??
    Od: "kreciwo" <k...@o...pl>

    Witam, mam dosc skomplikowana sprawe, mianowicie- mieszkam juz od
    12 lat w domu jednorodzinnym, od zawsze place ryczalt za wode.
    Umowe mam podpisana trzy lata temu na czas nieokreslony, dzisiaj
    pojawil sie pan z wodociagów twierdzac iz tylko ja na mojej ulicy
    nie mam zamontowanych wodomierzy i on je zamontuje, oczywiscie nie za
    darmo. Chcialbym wiedziec, gdyz nie godzac sie na to pan
    postraszyl mnie jakas ustawa, ze tak musi byc a jak nie to on
    odcina wode.
    Dla mnie jest to dosc dziwna sprawa, gdyz nikt nie zerwal ze mna
    wczesniejszej umowy, wiec w swietle prawa ona nadal zobowiazuje
    mnie jak i wodociagi?Nikt nie zadzwonil nawet, iz taki pan przyjedzie
    do mnie w celu zalozenia wodomierzy.
    W moim przekonaniu póki nie mam zadnego pisma przed soba tudziez
    jakiejs ustawy która zobowiazywala by mnie do zalozenia
    wodomierzy nie mam potrzeby wpuszczac pana w kluczem francuskim i
    mlotkiem na swoja posesje?
    Nie chce odpowiedzi w postaci, ze wodomierze sa lepsze bo wylicza
    dokladnie ile potrzeba mi wody,chce po prostu sie dowiedziec czy
    maja prawo tak ot sobie zalozyc mi wodomierze, które prawde
    powiedziawszy nie sami na reke, gdyz w zimie moze i troszke sie
    przeplaca ryczalt, gdyznie jest uzywane tyle wody, ale za to w
    lato,kiedy posiadamduzy ogród, pelno kwiatów, drzew lepszym
    rozwiazaniem jest ryczalt i chcialbym przy nim pozostac, kwestia
    teraz tylko czy moge?
    Dziekuje z góry za jakiekolwiek zainteresowanie poruszonym przeze
    mnie tematem.

  • 2. Data: 2006-03-07 15:26:43
    Temat: Re: Zalozenie wodomierzy??
    Od: "mariusz" <s...@w...pl>

    A masz w obecnej umowie okreslony dokladnie sposób rozliczania sie za zuzyta
    wode? Ponadto dochodzi sprawa wlasnosci instalacji wodociagowej, kto jest
    jej wlascicielem, zasada jest taka, ze to co przed wodomierzem jest w gestii
    wodociagów.
    Genralnie powinni zawrzec z toba nowa umowe.

    Pozdrawiam
    mar

  • 3. Data: 2006-03-07 18:36:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "kreciwo" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    Wyjasnij temu panu, ze masz umowe na ryczalt. Jesli wodociagi
    koniecznie chca to zmienic, to nie moga Ci odciac wode, a musza
    wypowiedziec te umowe. I zanim zaczniesz z nim w ogóle rozmawiac, to
    upewnij sie, ze wodociagi wiedza, ze on jest ich pracownikiem. Bo bylo
    juz kilka podobnych oszustw w kraju.