  • 21. Data: 2004-12-11 00:35:18
    Temat: Re: ujawnienie dochodów policji....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    plusz wrote:

    > Ale skoro mam zakaz ujawniania wysokości wynagrodzenia od pracodawcy to
    > chyba sąd powinien to uszanować.

    Pracodawca nie jest prawodawcą.

    Swoją drogą taki zapis w umowie nie wydaje mi się zbyt zgodny z
    'zasadami współżycia społecznego' - informacje o dochodach są potrzebne
    przy ubieganiu się o kredyty, przy zeznaniach podatkowych itepe.

    Dodatkowo taki zapis jest kompletnie idiotyczny - zachowanie tej
    'wielkiej tajemnicy' jest trudne (wystarczy, że ktoś omyłkowo dostanie
    Twój wyciąg z banku), a ujawnienie tej informacji jest trudne do
    stwierdzenia.

    > Przecież tego typu informacje zostają w dokumentacji i gdyby się postarać,
    > to pewnie można wykazać również niezgodność takiego działania z ustawą o
    > ochronie konkurencji i konsumentów - bo jeśli z takim dokumentem zapozna się
    > konkurent, może to ułatwić np. przejęcie pracownika

    Mówisz, że Twoja konkurencja rutynowo włamuje się do archiwów sądowych?
    Co to za branża? (chyba że to też informacja tajna ;-> )

    [ciach]

    > a przed sądem można spróbować zarządać pisemnej gwarancji, że taka
    > informacja pozostanie do wiadomości sądu

    Równie dobrze możesz żądać pisemnej gwarancji, że sędzia nie w stanie i
    nie walnie Cię w łeb - takie żądanie jest niepotrzebne, idiotyczne i
    może doprowadzić do ukarania Cię dodatkową grzywną za kpiny z sądu.

    Akta sądowe nie są dokumentami jawnymi i osoby postronne nie mają do
    nich dostępu.

  • 22. Data: 2004-12-11 08:01:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > To niewiele wyjaśnia.

    Inni problemu nie mają. Zastanów się nad tym.

    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2004-12-11 08:03:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
    >W artykule news:cpcro8$ki0$1@opal.icpnet.pl,

    > a gdzie tu "wynagrodzenie brutto" ?

    Kłania się umiejętność czytania ze zrozumieniem lub zwykła nerwica.
    Przeczytaj jeszcze raz spokojnie na czyj post odpowiedziałem i jaką
    niejasność wyjaśniłem.

    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2004-12-11 16:31:23
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Akta sądowe nie są dokumentami jawnymi i osoby postronne nie mają do
    > nich dostępu.

    Praktycznie czy teoretycznie ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 25. Data: 2004-12-11 16:36:13
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:cpcl4u$187q$1@mamut.aster.pl,
    ZobaczKoniecznie <k...@w...orpi.totezkasuj.pl> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > W dniu dzisiejszym zdarzyło mi się popełnić wykroczenie (o 51 za duża
    > prędkość) i policjant musiał sporządzić wniosek do Sądu Grodzkiego.

    W kwestii formalnej - a mandatu nie mógł wystawić?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Wielu mniema i głosi, że miłość odbiera rozum i ludzi jakoby w głupców
    zamienia.

  • 26. Data: 2004-12-11 18:43:12
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:cpf8pj$kfs$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Xena z adresu <t...@l...com.pl>
    napisał(a):

    > W kwestii formalnej - a mandatu nie mógł wystawić?

    powiedział, że nie - powyżej przekroczenia >50 obligatoryjnie sąd
    nawet próbowałem negocjować, żeby zamiast 51 było przekroczenie 49 i zwykły
    mandat, ale nic z tego nie wyszło
    być może to ich regionalne wytyczne ?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 27. Data: 2004-12-11 21:07:56
    Od: zealand <z...@h...com>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > może doprowadzić do ukarania Cię dodatkową grzywną za kpiny z sądu.
    >
    > Akta sądowe nie są dokumentami jawnymi i osoby postronne nie mają do

    Wszystkie? Jezeli tak, to prosze o podstawe. Konstytucja gwarantuje
    jawnosc dzialania sadow, wiec absolutna tajemnica jest z nia sprzeczna.
    McDonald's na biezaco montioruje co w trawie piszczy premumerujac takie
    http://www.lexisnexis.com/ Co czyni ich konkurencja, jak tez kazdy
    powazny biznesmen na swiecie, w tym w Polsce. Juz z samych wokand i
    paragrafow spraw mozna dowiedziec sie smaczne rzeczy.

    W tym wypadku konkurencja to szczwane liski i postepuja jak najbardziej
    poprawnie. Jak sie to im udaje, to juz inna sprawa.

  • 28. Data: 2004-12-11 21:13:42
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:cpff1r$bbc$1@mamut.aster.pl,
    plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał/a:
> [...]
    > nawet próbowałem negocjować, żeby zamiast 51 było przekroczenie 49 i
    > zwykły mandat, ale nic z tego nie wyszło

    To mnie zmartwiłeś. W swoim katalogu wykroczeń miałam punkty za
    przekroczenie powyżej 50 km/h. Znaczy trza zacząć wolniej jeździć ;-(

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Program kalkulacyjny, który daje właściwy i przyjazny wynik - kłamie.
    /Prawa Murphy'ego/

  • 29. Data: 2004-12-12 12:40:30
    Od: "Grzechu Szakal" <g...@g...webserwer.pl>

    > Generalnie informacja ta ma służyć odpowiedniemu określeniu wysokości
    > grzywny, tak by żebraka nie ukarać grzywną 5.000 zł, a milionera 50 zł. Na
    > ile jest to sensowne, to inna sprawa.

    Podobnie jak z zarobkami jest z miejscem pracy. Znajomy swojego czasu mial
    taka sprawe, odmowil podania miejsca pracy i policja skierowala wniosek o
    ukaranie dodatkowo i w tej sprawie do sadu. Z kosztami sadowymi 320 zl po
    apelacji.

    Grzechu