  • 1. Data: 2004-12-10 15:49:04
    Temat: jak kupic dzialke rolna ?
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    --
    Witam

    Chcem kupic dzialke rolna. Mam juz warunki zabudowy.
    Teraz tylko notariusz. Tylko jak to zrobic zeby agencja rolna jej nie
    przejela ??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-10 16:01:49
    Temat: Re: jak kupic dzialke rolna ?
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    zapomnialem dodac czy mozna zastosowac zamiast sprzedazy darowizne ?

  • 3. Data: 2004-12-10 16:04:07
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    i jeszcze jedno czy jest roznica jesli warunki zabudowy sa na mnie a dzialke
    bym wzial na ojca czy potem nie byloby problemu z uzyskaniem pozwolenia na
    budowe ?
    Nazwisko to same tylko imiona inne ...

  • 4. Data: 2004-12-10 16:41:36
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>