  • 21. Data: 2012-08-06 21:41:16
    Temat: Re: "trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Vza Vizenza" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:0251a5b1-4f54-49b7-bb13-d980f69f0ef8@w8g2000vbx
    .googlegroups.com...

    > Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami? Jeszcze mam pol torby jako
    > dowod.

    Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i
    dopiero wtedy oszamac.

    Konrad

  • 22. Data: 2012-08-06 23:07:53
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On Aug 6, 9:41 pm, "Konrad" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    w8g2000vbx.googlegroups.com...

    > Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i

    Zapewniam, ze nawet najgoretsze mleko nie rozpusci tych skorup!
    Tak powaznie to sa one naprawde zagrozeniem.
    Konrad, chcesz zebym zniszczyla dowod?

  • 23. Data: 2012-08-07 13:47:10
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    > Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i
    > dopiero wtedy oszamac.

    Wlasnie przeczytalam: "zalac mlekiem lub jogurtem" - czyli ani slowa o
    goracosci, zwlaszcza jogurtu.

  • 24. Data: 2012-08-07 14:39:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <v...@g...com> said:

    > A ja mam podobny problem tutaj.

    Tutaj?!

    > po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
    > okazaly sie zawierac jakies skorupy!

    A przed dolaniem nie?
    ;>>>

    > Okazuje sie,
    > ze wszedzie sa w tych platkach.

    Wszędzie w płatkach, czy we wszystkich płatkach?

    > Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami?

    1. nie jeść
    2. sprawdzić skład

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2012-08-07 16:02:09
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On Aug 7, 2:39 pm, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Tutaj?!

    > A przed dolaniem nie?
    > ;>>>

    > Wsz dzie w p atkach, czy we wszystkich p atkach?

    > 1. nie je
    > 2. sprawdzi sk ad
    >
    > --
    > Bydl

    Hej, ty glupie bydle, pytam co mam zrobic z dowodem jakim sa platki z
    NIEJADALNYMI lupinami. A ty rzniesz glupszego niz jestes.

  • 26. Data: 2012-08-07 16:09:17
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    > Tutaj?!

    > A przed dolaniem nie?
    > ;>>>

    > Wsz dzie w p atkach, czy we wszystkich p atkach?

    > 1. nie je
    > 2. sprawdzi sk ad
    >
    > --
    > Bydl

    przepraszam, ze sie unioslam ale nie przywyklam do tylu idiotycznych
    pytan w zaledwie trzech linijkach tekstu...

  • 27. Data: 2012-08-08 11:09:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-08-07 16:02:09 +0200, Vza Vizenza <v...@g...com> said:

    > Hej, ty glupie bydle,

    Dlaczego "głupie"?
    Ja wiem co należy zrobić, ty nie - i dlatego to ja jestem rzekomo głupi?

    > pytam co mam zrobic z dowodem

    Zabezpieczyć.
    Ale najpierw poczytać opakowanie.

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2012-08-08 11:11:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-08-07 16:09:17 +0200, Vza Vizenza <v...@g...com> said:

    > przepraszam, ze sie unioslam

    I nawet wyrażałaś się tak, jak twoi rodzice w Wigilię.
    Wybaczam.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2012-08-13 20:03:16
    Od: t...@g...com

    On Wednesday, August 8, 2012 11:09:59 AM UTC+2, Bydlę wrote:
    > Ja wiem co należy zrobić, ty nie - i dlatego to ja jestem rzekomo głupi?

    Strzelic sobie w leb albo wyemigrowac.