  • 1. Data: 2012-08-04 21:32:17
    Temat: Co mam robić
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Witam
    za błędy przepraszam

    W 2004 roku poznałem bardzo dobrego kolege powiedzmy pana a
    pisaliśmy z nim na okrągło dzwoniłem do niego itd
    o było przyszedł do niego powiedzmy pan b
    podał się za prawnika
    nie pozwolił do pana a dzwonić itd straszącze sprawę przekaze do sadu lub
    prokuratury o skaling
    I tak było kilka razy potem pisał ze odwołuje itd
    2 tygodnie temu zmieniłem numer telefonu i poinformowałem o tym dzwoniąc do niego
    wysłałem też do pana b 2 sms

    Dziś zadzwonił do mnie
    i powiedział cytuje
    ze złożył wniosek do sądu o aresztowanie mnie w związku z skalinkiem
    i powołał się na artykuł 825 KPC ( kodeksu postępowania cywilnego )
    poprosiłem aby to wycofał powiedziała że nie

    za jakieś 2 godziny zadzwoniłem do niego o poprosiłem o ugodę przedstawiając
    co zrobie
    powiedział
    ze się nie zgadza
    że będą 3 postępowania przeciwko mnie
    że grozi 10 lat więzienia itd
    wkurzyłem się i napisałem oswiadczenie na majla

    oto teść ( dane osobowe usunięte lub zmienione )
    Adresatem był muj najlepszy kolega

    Przykro mi to pisać ale to 1 raz w mojej działlaności internetowej drogi A pisze
    Prawnik czyli pan B przesadza straszy sadem rewizjami i siedzeniem w więzieniu

    za to ze do was dzwonię
    a wystarczyło napisać oficjalnego majla w formie oswiadczenia czy innej u było
    by bólu
    poniżej oświadczenie

    Moje dane

    Moja miejscowość 2012-07-03

    Oświdczam co następuje

    1- Jeśli chodzi o prawnika czyli pan B
    a- zrywam z nim stosunki
    b- usuwam banuje z gadu gadu
    c- uswam z komórki
    d - przestaje się z nim kontaktować wszelkimi kontaktami telefonicznie ,sms
    ,gadu gadu ,majlem i innymi srsodkami
    e- czas na zawsze czyli przynajmniej na rok czyli do 2013-08-03

    2- jeśli chodzi o Pana Aczyli najlepszego mojego kolege
    a-zrywam z nim stosunki
    b- usuwam banuje z gadu gadu
    c- usuwam z komurki
    d-przestaje się z nim kontaktować wszelkimi kontaktami telefonicznie ,sms
    ,gadu gadu ,majlem i innymi srsodkami
    4- czas pół roku czyli do 2013-0103

    Oczekuje
    Zakazuje nie rzyczę sobie
    Od pana Prawnika Czyli pana B

    1- dzwonienia ,sms do mnie
    2- majlowania do mnie
    3- wszelkiego kontaktu z tym panem na zawsze czyli przynajmniej na rok czyli
    do 2013-08-03

    zezwalam na sms tresci
    a- sprawa wycofana
    b- to był zart

    Od pana A czyli najlepszego kolegi
    1- dzwonienia sms do mnie
    2- majlowania do mnie
    3- Wszelkiego kontaktu z tym panem na 3 miesiące czyli do 2012-11-03

    zezwalam na sms na majle tresci
    a- sprawa wycofana
    b- to był żart

    Pan A może się ze mną kontaktować tylko w bardzo pilnych sprawach majlem

    Złamanie tego spowiduje trudne do przewidzenia rzeczy
    muj podpis

    za jakieś 30 minut znowu do mnie zadzwonił
    i powiedział cytuje
    1 - czy pan jest bogaty
    2- będe żądał 100 000 zł plus 10 000 koszty postępowania

    do tego czasu już wszystko poblokowałem
    a od następnego telefonu zamierzam nie odpowiadać
    Bać się czy nie ?

    Zaznaczam ze jestem osobą nie pełnosprawną

    tylko nie piszcie źle o mnie
    dodam ze dysponuje jego numerem telefonu
    i wiem gdzie i z kim mieszka

  • 2. Data: 2012-08-04 21:37:31
    Temat: Re: Co mam robić
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/04/2012 09:32 PM, Jacek Buda wrote:
    > tylko nie piszcie źle o mnie

    Ile masz lat?
    moze powinienes porozmwaiac z kims doroslym, ktrory tyle nie panikuje co ty.

  • 3. Data: 2012-08-04 21:45:06
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:jvjtlq$5n5$1@inews.gazeta.pl>:

    > Ile masz lat?

    A Ty witek ile, że Jacka Budy nie kojarzysz? ;P

  • 4. Data: 2012-08-04 21:45:38
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Ile masz lat?
    > moze powinienes porozmwaiac z kims doroslym, ktrory tyle nie panikuje co ty.

    Mam 47 lat

    powiedział ze w Październiku się spotkamy w sąndzie

  • 5. Data: 2012-08-04 21:56:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2012 21:37, witek pisze:

    > Ile masz lat?
    > moze powinienes porozmwaiac z kims doroslym, ktrory tyle nie panikuje co
    > ty.

    Nie karm trolla.

  • 6. Data: 2012-08-04 23:35:34
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag

    > Nie karm trolla.

    TROLLU, nie obrażaj Jacka Budy. On jest upośledzony, ty jesteś niestety
    parszywą kurwą trolującą gdzie i kiedy się da! On to co pisze, to niestety
    tak już ma, a ty bredzisz, jątrzysz i wkurwiasz świadomie, z premedytacją.

  • 7. Data: 2012-08-04 23:55:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2012 23:35, Andy Niwinski pisze:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im
    > Newsbeitrag news:501d7e67$1@news.home.net.pl...

    > TROLLU, nie obrażaj Jacka Budy. On jest upośledzony, ty jesteś niestety

    No to macie wiele wspólnego.

    > parszywą kurwą trolującą gdzie i kiedy się da! On to co pisze, to
    > niestety tak już ma, a ty bredzisz, jątrzysz i wkurwiasz świadomie, z
    > premedytacją.

    Ale prosto w oczy mi już tego nie powtórzysz, szczylku ;->

  • 8. Data: 2012-08-05 00:29:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/04/2012 09:45 PM, 'Tom N' wrote:

    > A Ty witek ile, że Jacka Budy nie kojarzysz? ;P

    no nie kojarze
    nie rzucal sie w oczy do tej pory

  • 9. Data: 2012-08-05 00:31:32
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andy Niwinski <a...@i...pl> napisał(a):

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag

    > TROLLU, nie obrażaj Jacka Budy. On jest upośledzony,
    ale kłamiesz
    widzę ze na tej grupie sami szaleńcy
    myśląłem ze są tu poważni ludzie

  • 10. Data: 2012-08-05 01:18:14
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > No to macie wiele wspólnego.
    Wolę mieć dużo wspólnego z upośledzonym Jackiem, niż z taka sparszywiałą
    męską kurwą jak ty.

    > Ale prosto w oczy mi już tego nie powtórzysz, szczylku ;->

    Prosto w oczy to jak byś przedemną stanął, to byś się już raczej - parszywcu
    nie podniósł!