  • 1. Data: 2012-08-05 18:38:09
    Temat: "trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
    Od: t...@g...com

    Taki Kebab-restauracja, nawet elegancka, na glownym deptaku w Centrum Kielc, z
    wystawionymi stolikami na zewnatrz, otoz kupuje sobie danie pt. "Doner-Kebab" na
    talerzu (mala porcja za 20zl) i jem - az tu NAGLE... ZGRZYT w zebach!!!!!! Wypluwam
    zakrwawione 2 kawalki PORCELANY, okolo 1cm i 1.5cm, oba z OSTRYMI brzegami!!!!!!!
    Pokazalem to kelnerce, przerazona dziewczyna przeprasza (zal mi jej), a potem
    przynosi zupelnie nowe danie. Juz nie chce sie awanturowac...

    Tylko, ze NIESTETY, po powrocie do domu stwierdzam, ze mi sie ZLAMAL ZAB!!!!!!
    Szostka, 1/3 korony zeba sie ulamala (jeszcze sie trzymala ale jezykiem wyczuwam, ze
    cos sie tam przemieszcza, wreszcie palcem wyciagam odlamany kawalek zeba. Szybko do
    dentysty - trzeba odbudowac zeba, koszt: 200-300 zlotych!

    CO NA TO PRAWO??????

    Przeciez jakby to polknac to PERFORACJA JELIT murowana!!!!!!

  • 2. Data: 2012-08-05 18:45:42
    Temat: Re: "trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    Dowodowo cieniutko stoisz. Bo prawnie, to oczywiscie restaurator odpowiada.

  • 3. Data: 2012-08-05 20:26:41
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-05 18:38, t...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > CO NA TO PRAWO??????
    >
    > Przeciez jakby to polknac to PERFORACJA JELIT murowana!!!!!!

    Heh 20 zeta ? Tyle to kosztuje w bardzo dobrej tureckiej budzie w
    centrum Berlina u Turka i nie jakies tam obrzynki z psa tylko z baraniny.

  • 4. Data: 2012-08-05 21:29:35
    Od: t...@g...com

    On Sunday, August 5, 2012 6:45:42 PM UTC+2, Robert Tomasik wrote:

    > Dowodowo cieniutko stoisz. Bo prawnie, to oczywiscie restaurator odpowiada.

    Pierwsza reakcja tej kelnerki to: "ojej, pekl nam talerz z surowka, nie sadzilam, ze
    sa tak jakies odlamki!"

    Teraz tak mysle: pekl talerz, upadl na ziemie? i co pozbierali z podlogi surowke bo
    im szkoda bylo?

    Tak ze 2 minuty pozniej szedl sobie patrol Strazy Miejskiej, jakby to im pokazac to
    bylby dowod?
    I co wtedy z takim dowodem mozna zrobic? Oddadza mi za dentyste?

  • 5. Data: 2012-08-05 22:23:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/05/2012 09:29 PM, t...@g...com wrote:
    > i co pozbierali z podlogi surowke bo im szkoda bylo?

    dokladnie tak.
    A w domu bys wyrzucil czy pozbieral cala miske surowki? przynajmniej ta
    czesc co niekoniecznie wyladowala na samej podlodze

  • 6. Data: 2012-08-05 22:43:31
    Od: t...@g...com

    On Sunday, August 5, 2012 10:23:02 PM UTC+2, witek wrote:

    > dokladnie tak.
    >
    > A w domu bys wyrzucil czy pozbieral cala miske surowki? przynajmniej ta
    >
    > czesc co niekoniecznie wyladowala na samej podlodze

    a Ty co - zbierasz i potem zjadasz?
    czy psu dajesz?
    klient to widac gorzej niz pies

  • 7. Data: 2012-08-05 22:54:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > dokladnie tak.
    > A w domu bys wyrzucil czy pozbieral cala miske surowki? przynajmniej
    > ta czesc co niekoniecznie wyladowala na samej podlodze

    wywalil do kibla...

    wiem co sie robi jak sie rozwali cos szklanego czy ceramicznego.

  • 8. Data: 2012-08-05 23:35:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 18:38, t...@g...com pisze:

    > CO NA TO PRAWO??????

    Teraz? Nic, bo niczego nie udowodnisz.

    Trzeba było wołać świadka i robić dokumentację fotograficzną od razu.

    > Przeciez jakby to polknac to PERFORACJA JELIT murowana!!!!!!

    Eeetam.

    PS: zawijaj łaskawie wiersze...

  • 9. Data: 2012-08-06 00:30:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > wywalil do kibla...
    >
    > wiem co sie robi jak sie rozwali cos szklanego czy ceramicznego.

    Ale wówczas w knajpie ktos by musial za to wlascicielowi zaplacic. A tak,
    to sprzedali klientom.

  • 10. Data: 2012-08-06 05:53:49
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-05 22:43, t...@g...com pisze:

    > a Ty co - zbierasz i potem zjadasz?
    > czy psu dajesz?
    > klient to widac gorzej niz pies

    Witamy w gronie odkrywców.

    A co trzeba było zrobić (jeśli już mamy trzebabyłać), - to mnie się wydaje:
    - spisać notatkę ze zdarzenia z szefem tej budy i podpisem kelnerki
    (właśnie po wyjaśnieniach kelnerki). Przydałby się jakiś świadek.
    - pofotografować co się da.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.