  • 1. Data: 2012-08-04 21:56:27
    Temat: prawa autorskie strony
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak uchronić się przed zajeb... pomysłów ze strony?

    czy gdybym kupił od kilku osób oświadczenie typu:
    dnia tego i tego strona ta i ta zawierała to i to...

    to czy później w sądzie elwentualnie można coś z tym zrobić?

  • 2. Data: 2012-08-04 22:49:34
    Temat: Re: prawa autorskie strony
    Od: "Pomyslowy Dobromir." <z...@g...com>

    On Saturday, August 4, 2012 3:56:27 PM UTC-4, identyfikator: 20040501 wrote:
    > jak uchronić się przed zajeb... pomysłów ze strony? czy gdybym kupił od kilku osób
    oświadczenie typu: dnia tego i tego strona ta i ta zawierała to i to... to czy
    później w sądzie elwentualnie można coś z tym zrobić?

    Nie ujawniac pomyslow.

    Pomyslowy Dobromir.

  • 3. Data: 2012-08-06 14:26:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/08/2012 20:56, identyfikator: 20040501 wrote:
    > jak uchronić się przed zajeb... pomysłów ze strony?
    >
    > czy gdybym kupił od kilku osób oświadczenie typu:
    > dnia tego i tego strona ta i ta zawierała to i to...
    >
    > to czy później w sądzie elwentualnie można coś z tym zrobić?

    Obronić możesz się tak samo, jak przed zrobieniem zdjęcia twojego domu.
    Postawić taki płot, że nikt domu nie zobaczy.

    W walce o ewentualne prawa autorskie na zasadzie "u mnie to było
    pierwsze" może pomóc archive.org czy podobne strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net