  • 11. Data: 2010-03-30 11:04:31
    Temat: Re: tragiczna jakość wywołanych zdjęć - jak zareklamować?
    Od: dawiata <d...@w...pl>

    >Czy ja dobrze zrozumiałem ? Liczyłeś, że za 0,19zł (kiedy w MM najtańsze
    >Pewnie mieli starą chemię i znaleźli jelenia

    kolego ja sie Ciebie nie pytam o Twoją wiarę w przesądy tylko o poradę
    prawniczą. Jak ktoś mi oferuje pełnowartościowy produkt to niech on
    będzie nawet za 10gr ale ma być taki jak jest w umowie.
    Co do sprawy to okazało się ze tylko jedna partia jest uszkodzona,
    czyli jakieś 400szt ma wady, reszta bardzo dobrej jakości.

    A co do Twojej błyskotliwej opinii to MM nie jest jedynym i najtańszym/
    najlepszym fotolabem na świecie. Wbij na allegro i tam masz fotki od
    0,21gr/szt bez żadnego gadania. Firmy mają setki/tysiące komentarzy
    pozytywnych mówiących o ich jakości co chyba o czymś świadczy.

    pzdr i dzięki Wszystkim za odpowiedzi
    Dawid

  • 12. Data: 2010-03-30 11:12:19
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 29.03.2010 23:31, Animka pisze:

    > To się teraz uświadom trochę, bo to już nie te czasy.
    >
    > Np. tu,(a jak za mało do Ciebie dotrze to poszukaj na google)
    > http://www.cyberfoto.pl/tematy-ogolne/95617-obrobka-
    na-monitorze-wydruk-w-fotolab.htm

    Jedyny lab wymieniony w owym wątku z nazwy - Frontier, robi fotografie
    naświetlając i wywołując je (no, poza modelem DL 430). Wyobraź też
    zobie, że słowo "drukowanie" może oznaczać szereg technologii mających
    na celu przeniesienie obrazu na papier, wśród nich technologie stosowane
    w minilabach.

    --
    live_evil

  • 13. Data: 2010-03-30 11:59:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2010-03-30 07:38, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    na-monitorze-wydruk-w-

    > Sama się uświadom i pójdź zobaczyć lab, względnie zapytaj obsługę.

    Może w Twoim mieście.

    Byłam w Fotolabie to wiem jak to wygląda.
    http://www.fotolab24.eu/cennikpl.html

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-03-30 18:59:44