  • 1. Data: 2010-03-29 12:56:45
    Temat: auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    może ktoś się orientuje - miałem szkodę nie z mojej winy, czy powinienem
    dostać auto zastępcze na czas naprawy na koszt pzu = naprawa z oc sprawcy?
    dla mnie logiczne, tym bardziej, że auto jest na firmę, może ktoś wie jak to
    jest w praktyce. Wiem, najprościej zadzwonić i zapytać, ale wolę mieć jakieś
    pojęcie jak ktoś powie nie i juz:)
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-03-29 13:06:34
    Temat: Re: auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > dla mnie logiczne, tym bardziej, że auto jest na firmę, może ktoś wie jak
    > jest w praktyce. Wiem, najprościej zadzwonić i zapytać, ale wolę mieć

    jest to wyzwaniem w PZU ale da sie to umotywowac.

    Ja zawsze biore, zawsze musze sam placic i zawsze zwracaja.

    Icek

  • 3. Data: 2010-03-29 19:14:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hoq82d$8fo$1@news.onet.pl Michał <x...@n...pl> pisze:

> [...]
    > ktoś wie jak to jest w praktyce. Wiem, najprościej zadzwonić i zapytać,
    > ale wolę mieć jakieś pojęcie jak ktoś powie nie i juz:)
    Najprościej to oddać auto do naprawy w zakładzie, który oferuje zastępcze i
    nie wykładać swojej kasy a potem się szarpać z upezpieczycielem o jej zwrot.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-03-30 07:58:22
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Najprościej to oddać auto do naprawy w zakładzie, który oferuje zastępcze
    > nie wykładać swojej kasy a potem się szarpać z upezpieczycielem o jej
    zwrot.

    to tez ale zadne ASO nie daje w cenie auta zastepczego

    Licza jakas tam stawke za dzien. Odzyskanie kasy od PZU jest mozliwe.

    Najpierw przysylaja pismo, zeby wskazac czy naprawde jest potrzebne do
    zarabiania i czy brak mozliwosci poruszania sie autem wplywa negatywnie na
    nasze zarobki

    Pozniej przychodzi w przypadku firmy prosba o wskazanie kilometrowek innych
    aut gdyz z pewnoscia inne auta moga przejac obowiazki tego zepsutego

    Pozniej odmawiaja zaplaty bo nie ma faktury

    Jak dostarczysz Fakture to napisza Ci, ze nie jest oplacona. Jak ja oplacisz
    to Ci zwroca.

    I tu albo oplacasz albo wysylasz wezwanie przedsadowe i wymiekaja.
    Przynajmniej jak naprawa i auto zastepcze z ASO.

    Icek

  • 5. Data: 2010-03-30 08:09:47
    Od: "wislany" <w...@g...pl>

    Witam

    Też miałem taki problem. Oddałem auto do ASO. Właśnie w ASO zaproponowali mi
    auto zastępcze. ASO zaproponowało mi firmę trzecią, która daje w takich
    przypadkach auto zastępcze. Firma ta podpisała ze mną umowę cesji. Działa to
    w ten sposób, że to już ta firma trzecia "kopie" się potem z ubezpieczycielem
    o zwrot kosztów. Auto miałem 15 dni, nie zapłaciłem ani grosza. Facet z tej
    firmy tłumaczył mi, że maqją prawników, którzy kierują sprawę do sądu i
    zawsze wygrywają z ubezpieczycielem. Widać im się to opłaca. Firma ta jest w
    Warszawie. Po wyjściu z ASO już miałem telefon gdzie poodstawić autko.
    Podstawili nowego opla corse.

    Pozdrawiam
    wislany

  • 6. Data: 2010-03-30 16:36:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hosbm6$j8v$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > zwrot.
    > to tez ale zadne ASO nie daje w cenie auta zastepczego
    Daje.

    > Odzyskanie kasy od PZU jest mozliwe.
    Jak śnieg na Madagaskarze... :)

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-03-30 17:59:38
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Mar, 10:09, "wislany" <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Warszawie. Po wyjściu z ASO już miałem telefon gdzie poodstawić autko.

    Moze Cito? Sporo jest takich firm w Polsce (na szczescie) :)

    Pozdrawiam
    Rafal