  • 51. Data: 2006-08-21 20:54:04
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Jest to jakies sito, jakis odsiew. A jak ktos sie szybko uczy to szybko
    > robi. Taki ejest zycie...

    Życie jest takie, że po drogach jeżdżą osoby, które w życiu nie powinny
    dostać praw jazdy, a jednak je mają...

    Więc ja w te papierki zwyczajnie nie wierzę. Mam tylko dlatego, że mnie
    zmusza do tego system.

  • 52. Data: 2006-08-21 20:55:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Jesli jada bez instruktora to faktycznie im nie wolno...

    A co sankcjonuje kierowanie pojazdem przez kogoś bez prawka w obecności
    instruktora?

    Chyba tylko nieformalnie założenie, że de facto kierującym jest
    instruktor :-P

  • 53. Data: 2006-08-21 21:23:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Życie jest takie, że po drogach jeżdżą osoby, które w życiu nie powinny
    > dostać praw jazdy, a jednak je mają...
    >
    > Więc ja w te papierki zwyczajnie nie wierzę. Mam tylko dlatego, że mnie
    > zmusza do tego system.

    No coz. Pewnie wiele rzeczy masz, bo cie "zmusza system". Ile tymasz
    lat? :> Wiek buntu mlodzienczego jest pred toba, za toba czy w trakcie?
    :>

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 54. Data: 2006-08-21 21:25:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A co sankcjonuje kierowanie pojazdem przez kogoś bez prawka w obecności
    > instruktora?
    >
    > Chyba tylko nieformalnie założenie, że de facto kierującym jest
    > instruktor :-P

    Znacyy zadaj jeszcze raz pytanie, bo juz jestem troche zmeczony i nie
    wiem jakiej odpowiedzi mam szukac...

  • 55. Data: 2006-08-21 22:28:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Oo, nie wiedzialem, ze masz takie uprawnienia. Po za tym jazda na
    > motorynce i filmowanie jedna reka to chyba nie za bezpieczne jest? :>

    No i po raz kolejny udowadniasz, jaki jesteś ograniczony. Oraz jak
    nieograniczona jest twoja nieznajomość przepisów.

    1) Od kiedy to trzeba mieć specjalnie uprawnienia do filmowania?
    2) O mocowaniu kamery do pojazdu w życiu nie słyszałeś?

  • 56. Data: 2006-08-21 22:29:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Znacyy zadaj jeszcze raz pytanie, bo juz jestem troche zmeczony i nie
    > wiem jakiej odpowiedzi mam szukac...

    To już twój problem.

  • 57. Data: 2006-08-21 22:42:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > No coz. Pewnie wiele rzeczy masz, bo cie "zmusza system". Ile tymasz
    > lat? :> Wiek buntu mlodzienczego jest pred toba, za toba czy w trakcie?

    W sumie, poza prawem jazdy, niewiele.

    Teraz tylko się użeram z tym całym formalnym syfem, który ty tak
    kochasz, żeby mieć w perspektywie ewentualną możliwość na szansę
    uzyskania pozwolenia na budowę.

    Dom mógłbym mieć postawiony i gotowy do wprowadzania w jakiś miesiąc od
    nabycia działki, ale nie - muszę przejść te wszystkie parszywe rytuały.

  • 58. Data: 2006-08-22 07:15:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dom mógłbym mieć postawiony i gotowy do wprowadzania w jakiś miesiąc od
    > nabycia działki, ale nie - muszę przejść te wszystkie parszywe rytuały.

    Musiales strasznym grzesznikiem byc, skoro w tym zyciu tak cie bozia
    gnebi ;)

  • 59. Data: 2006-08-22 07:17:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > 1) Od kiedy to trzeba mieć specjalnie uprawnienia do filmowania?

    Bardziej bym sie sklanial o uprawnienia detektywistyczne. Wiesz,
    jezdzenie za kims, dyskretne nagrywanie kamerką...

    > 2) O mocowaniu kamery do pojazdu w życiu nie słyszałeś?

    Zamocujesz kamere na motorynce? :D

  • 60. Data: 2006-08-22 09:19:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Bardziej bym sie sklanial o uprawnienia detektywistyczne. Wiesz,
    > jezdzenie za kims, dyskretne nagrywanie kamerką...

    nie rozrozniasz swiadczenei uslug detektywistycznych od pzeprwoadzenia
    wlasnegi sledztwa?

    > Zamocujesz kamere na motorynce? :D

    jaki problem w tym widzisz?

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?