  • 1. Data: 2006-08-19 12:10:16
    Temat: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "Tio" <t...@w...pl>

    >polecam też czytanie archiwum:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/f7da609819571321/f12def97861d37ce?lnk=st
    &q=rezerwy+2006+group%3Apl.soc.prawo&rnum=2&hl=pl#f1
    2def97861d37ce

    > Tak więc WKU może Ci naskoczyć, a Ty spokojnie ciesz się życiem rodzinnym :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    a co jesli skonczylem studia w 2005 roku ale sie nie obronilem. Chyba
    nie jestem absolwenetem? wiec to rozporządzenie mnie nie dotyczy ?
    Dobrze mysle ?

  • 2. Data: 2006-08-19 16:01:12
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Tio" <t...@w...pl> wrote in message
    s.com...
    > a co jesli skonczylem studia w 2005 roku ale sie nie obronilem. Chyba
    > nie jestem absolwenetem? wiec to rozporządzenie mnie nie dotyczy ?
    > Dobrze mysle ?
    Niestety dobrze myślisz. Musisz się obronić. Choćby teraz i już.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2006-08-19 16:28:32
    Od: "Tio" <t...@w...pl>

    > Niestety dobrze myślisz. Musisz się obronić. Choćby teraz i już.

    To nie jest mozliwe , potrzeba czasu. Czy podanie o odroczenie z powodu
    obrony o pare miesiecy ma szanse przejsc w WKU ?

  • 4. Data: 2006-08-19 17:58:11
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Tio" <t...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    > To nie jest mozliwe , potrzeba czasu. Czy podanie o odroczenie z powodu
    > obrony o pare miesiecy ma szanse przejsc w WKU ?
    Nie sądzę, ale ekspertem nie jestem. Było jakiś przedmiot zostawić i brać
    dziekankę. Tak na pewno by się dało.
    Na samą obronę pracy to NIE WIEM czy dadzą dziekankę. Spróbuj.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 5. Data: 2006-08-19 18:24:52
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia 19 Aug 2006 05:10:16 -0700, Tio napisał(a):

> [...]
    >
    > a co jesli skonczylem studia w 2005 roku ale sie nie obronilem. Chyba
    > nie jestem absolwenetem? wiec to rozporządzenie mnie nie dotyczy ?

    Dobrze przeczytałeś ten link powyzej czy tylko tak na szybko ?

    Przeciez wyraźnie napisane, ze wystarczy uzyskac absolutorium, nie trzeba
    miec obronionej pracy - o ile zaczales studia przed rokiem 2002/2003. No w
    kazdym razie ja wlasnie na poczatku 2006r. (styczen) zostalem przeniesiony
    do rezerwy wlasnie na podstawie zaswiadczenia o uzyskaniu absolutorium - a
    obronilem sie dopiero w marcu.

    Adam

  • 6. Data: 2006-08-20 01:10:21
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Adam" <d...@t...pl> wrote in message
    > Dobrze przeczytałeś ten link powyzej czy tylko tak na szybko ?
    To samo pytanie do Ciebie, bo jest tam napisane tak:
    USTAWA
    z dnia 13 września 2002 r.
    o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
    oraz o zmianie ustawy o uposażeniu żołnierzy
    art. 91 otrzymuje brzmienie:
    "Art. 91. Ilekroć w ustawie jest mowa o "absolwentach szkół wyższych",
    rozumie
    się przez to poborowych, którzy złożyli egzaminy wymagane
    planem studiów, w tym egzamin dyplomowy, i uzyskali uprawnienia
    do otrzymania dyplomu.";

> [...]
    > do rezerwy wlasnie na podstawie zaswiadczenia o uzyskaniu absolutorium - a
    Ciekawe, ale nie do końca zgodne z przepisami. Miałeś szczęście. Wcześniej
    wystarczało absolutorium a od roku 2002 trzeba mieć dyplom. Widać ktoś w
    twoim WKU się walnął i na tym skorzystałeś.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2006-08-20 11:20:32
    Od: "Tio" <t...@w...pl>

    > Dobrze przeczytałeś ten link powyzej czy tylko tak na szybko ?

    nie jestem pewny o ktorym linku piszesz, ale jesli chodzi o to
    rozporządzenie to tam definiuje sie absolwenta jako osobe ktora
    zaliczyla wszystkie egzaimny oraz egzamin dyplomowy wiec sie chyba nie
    zaliczam to osob objetych przesunieciem do rezerwy przed obroną. Jesli
    sie myle to mnie popraw albo zacytuj fragment o ktorym piszesz ze
    wystarczy absolutorium.

    > Przeciez wyraźnie napisane, ze wystarczy uzyskac absolutorium, nie trzeba
    > miec obronionej pracy - o ile zaczales studia przed rokiem 2002/2003.

    gdzie to pisze? moze zly link czytam....

> [...]
    > do rezerwy wlasnie na podstawie zaswiadczenia o uzyskaniu absolutorium - a

    ale chyba przepisy sie wlasnie niedawno zmienily wiec nie mam
    pewnosci...

  • 8. Data: 2006-08-20 13:28:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tio wrote:

    > nie jestem pewny o ktorym linku piszesz, ale jesli chodzi o to
    > rozporządzenie to tam definiuje sie absolwenta jako osobe ktora
    > zaliczyla wszystkie egzaimny oraz egzamin dyplomowy wiec sie chyba nie

    Coś się zmieniło? Mnie WKU uznała za absolwenta po absolutorium...

  • 9. Data: 2006-08-20 15:28:40
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    > Coś się zmieniło? Mnie WKU uznała za absolwenta po absolutorium...
    Ano zmieniło się prawie 4 lata temu. Miałeś szczęście że się babsztyl w WKU
    nie douczył :)

    Tomek

  • 10. Data: 2006-08-20 16:49:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    > Ano zmieniło się prawie 4 lata temu. Miałeś szczęście że się babsztyl w WKU
    > nie douczył :)

    Mnie przenieśli w październiku 2001, więc przed tą zmianą.