  • 41. Data: 2006-08-21 13:08:22
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jasne. Miszcz kierownicy. Naturalny talent. Wręcz geniusz. Po paru
    > godzinach jazd już umiałeś jeździć w ruchu wielkomiejskim.

    Wiesz, nigdy o tym tak nie myslalem. Jakos mi po prostu łatwo przyszło i
    nie zastanawiałem sie, ze dla niektorych moze to byc kolosalny
    problem...

    > Och, bardzo prosto. I to używając twojej własnej argumentacji.
    >
    > Nie znasz przepisów (np. tego, że osoby pełnoletnie nie potrzebują
    > żadnych dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania np.
    > motorowerami). Więc nie możesz mieć prawa jazdy.

    Nie jezdze motorowerem, jakbym jezdzil, to pewnie bym wiedzial.
    Nie jestem tez policjantem, zeby sprawdzac motorowerzystow. legitymowac
    ich itp.
    Wiedza o tym takze nie jest mi potrzebna ani do kierowania ani do
    czegokolwiek innego.
    Ale mailes udowodnic, ze lze.
    Czekam ;)

    Swoja droga, szkoda, ze nie podpisuje sie imieniem i nazwiskiem, moglbym
    sie wtedy urazic i oskarzyc cie o pomowienie ;] (ale ja widac malo-kaczy
    jestem...)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 42. Data: 2006-08-21 13:54:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Niestety motorzysta stwierdzil, podobnie jak ty, ze papier nic nie
    > znaczy...

    To dlaczego właśnie "robił" prawo jazdy, hmm?

    Swoją szosą to kierowanie pojazdami przez kursantów to tak też trochę
    "na krzywy ryj" - bo formalnie rzecz biorąc im przecież nie wolno: nie
    mają _żadnego_ dokumentu uprawniającego do kierowania pojazdami, na
    których "robią" kurs...

  • 43. Data: 2006-08-21 14:02:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Wiesz, nigdy o tym tak nie myslalem. Jakos mi po prostu łatwo przyszło i
    > nie zastanawiałem sie, ze dla niektorych moze to byc kolosalny
    > problem...

    To nie jest kolosalny problem, ale jak wszystko inne: wymaga czasu i
    praktyki. A te 10 czy 20 godzin to stanowczo za mało czasu, żeby
    opanować pojazd "od zera" w stopniu pozwalającym na bezpieczne i sprawne
    poruszanie się po drogach publicznych.

    > Nie jezdze motorowerem, jakbym jezdzil, to pewnie bym wiedzial.
    > Nie jestem tez policjantem, zeby sprawdzac motorowerzystow. legitymowac
    > ich itp.

    Tak się tłumacz. Nie znałeś przepisów. A zapis "zwalniający"
    pełnoletnich rowerzystów i motorowerzystów od konieczności posiadania
    uprawnień jest w tym samym miejscu, gdzie opisano, co jest potrzebne do
    kierowania innymi pojazdami - więc nie wciskaj kitu.

    > Wiedza o tym takze nie jest mi potrzebna ani do kierowania ani do
    > czegokolwiek innego.
    > Ale mailes udowodnic, ze lze.

    Udowodniłem.

    > Czekam ;)

    A ja czekam, aż zmielesz swoje prawo jazdy. Bo nie znasz przepisów.

    > Swoja droga, szkoda, ze nie podpisuje sie imieniem i nazwiskiem, moglbym
    > sie wtedy urazic i oskarzyc cie o pomowienie ;] (ale ja widac malo-kaczy
    > jestem...)

    Go ahead - make my day!

  • 44. Data: 2006-08-21 17:40:39
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    eee...
    Przeczytałem flejma i sądzę że sami już zapomnieliście o co poszło. ;)

    Sender Bell

  • 45. Data: 2006-08-21 18:35:39
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl>

    wiadomości news:jgvmr3-u4e.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > OK, wyobraź sobie, że masz jakąś pasję. Np. jazdę motocyklem.

    NTG! --> pl.rec.motocykle

    A poza tym, prawo jazdy jest m. in. po to, aby wyłączyć z używania drogi
    tych, którzy nie wiedzą, jak zachować się na widok policyjnej blokady.

    Pozdr.!
    (D)

  • 46. Data: 2006-08-21 19:22:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To dlaczego właśnie "robił" prawo jazdy, hmm?

    Stwierdzil, ze papier policjanta nic nie znaczyl...

> [...]
    > "na krzywy ryj" - bo formalnie rzecz biorąc im przecież nie wolno: nie
    > mają _żadnego_ dokumentu uprawniającego do kierowania pojazdami, na

    Jesli jada bez instruktora to faktycznie im nie wolno...

  • 47. Data: 2006-08-21 19:23:24
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sender Bell wrote:

    > eee...
    > Przeczytałem flejma i sądzę że sami już zapomnieliście o co poszło. ;)

    No jak to o co? Jak pisze z Andrzejem to chodzi, by sobie pogaduszki
    uciac ;)

  • 48. Data: 2006-08-21 19:24:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > praktyki. A te 10 czy 20 godzin to stanowczo za mało czasu, żeby
    > opanować pojazd "od zera" w stopniu pozwalającym na bezpieczne i sprawne

    Moze i za malo dla niektorych. Ale jest jakas ustalona poprzeczka.
    Ponizej tej poprzeczki, chocbys 100 godzin jezdzil - prawka nie
    dostaniesz. Powyzej tej poprzeczki - jak zdasz po 5 godzinach kursow -
    przeszedles.

    Jest to jakies sito, jakis odsiew. A jak ktos sie szybko uczy to szybko
    robi. Taki ejest zycie...

  • 49. Data: 2006-08-21 19:46:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Daniel Pyra wrote:

    > A poza tym, prawo jazdy jest m. in. po to, aby wyłączyć z używania drogi
    > tych, którzy nie wiedzą, jak zachować się na widok policyjnej blokady.

    OK, to podaj namiary na siebie, ja pojeżdżę kiedyś za tobą nagrywając
    dyskretnie kamerką i jak np. wykroczeniami przekroczysz limit punktów za
    niezatrzymanie do kontroli - palniesz sobie w łeb wyłączając się z
    używania dróg, OK? ;->

  • 50. Data: 2006-08-21 20:19:20
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > OK, to podaj namiary na siebie, ja pojeżdżę kiedyś za tobą nagrywając
    > dyskretnie kamerką

    Oo, nie wiedzialem, ze masz takie uprawnienia. Po za tym jazda na
    motorynce i filmowanie jedna reka to chyba nie za bezpieczne jest? :>