  • 61. Data: 2006-08-22 14:53:18
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Bardziej bym sie sklanial o uprawnienia detektywistyczne. Wiesz,
    > jezdzenie za kims, dyskretne nagrywanie kamerką...

    Po raz n-ty udowadniasz, że nie masz bladego pojęcia o obowiązującym
    prawie - włącznie z podstawową zasadą państwa prawa "co nie jest
    zabronione - jest dozwolone".

    > Zamocujesz kamere na motorynce? :D

    Primo: coś się tak przypieprzył do motorynek?
    Secundo: tkwisz swoim umysłem w zamierzchłej prehistorii elektroniki,
    kiedy kamery były OGROMNE.

  • 62. Data: 2006-08-22 16:03:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > "co nie jest zabronione - jest dozwolone".

    Ale jzdzenie i krecenie na motorynce jest niebezpieczne. Bez wzgledu czy
    prawo na to zezwala czy zabrania...

    > Primo: coś się tak przypieprzył do motorynek?

    Nie wiem cos pisales o motorynkach :):)

    > Secundo: tkwisz swoim umysłem w zamierzchłej prehistorii elektroniki,
    > kiedy kamery były OGROMNE.

    A gdzie napisalem, ze ogromna kamere przymocujesz do motorynki? Jakbym
    mial na mysli ogromna kamere to bym napisal o mocowaniu motorynki do
    kamery ;)

    Dobra, kcesz jeszcze flejmowac to choć za FUT-em... Jak nie chcesz nie
    ma co tutaj wiecej pisac...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 63. Data: 2006-08-23 13:03:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Ale jzdzenie i krecenie na motorynce jest niebezpieczne. Bez wzgledu
    > czy prawo na to zezwala czy zabrania...

    Ech, bredzisz jak połamany...

    > Nie wiem cos pisales o motorynkach :):)

    Z oczkami też coś masz nie w porządku - kolejny dowód na to, że prawa
    jazdy nie mogłeś legalnie dostać.

  • 64. Data: 2006-08-24 12:11:32
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 20.08.2006 Przemek R. <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijkochanietnij. \
    gazeta.pl> napisal/a:

    > bo to niebezpeiczny bandyta skoro nie posiadal prawka, a przeeciez
    > powszechnie wiadomo ze zaczyn asie od pbraku prawka a konczy na
    > mordowaniu ludzi :)

    A jak ktoś zaczyna od gróźb nasłania prokuratora i straszy sądem
    a potem się okazuje że jest cienkim leszczykiem i nie spełnia obietnic?
    To jak się to skończy?

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]