  • 1. Data: 2008-07-05 13:23:56
    Temat: spoldzielnia mieszkaniowa oplata za ogrzewanie
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, ponawiam watek.

    posiadam 2 mieszkania, x i y.
    zamieszkuje i jestem zameldowany w x.
    w y od dlugiego czasu nikt nie mieszka i nie jest uzytkowane.

    mieszkanie x ma swoja spodzielnie i y swoja.

    w spoldzielni mieszkania y w akcie notarialnym jest wpisane ze jestem
    zameldowany w mieszkaniu x i tam kierowac korespondencje.
    caly czas tak bylo do czasu, az byly odczyty ciepla.

    informacja byla wywieszona na klatce, firma ktorej zostalo to zlecone nie
    zostala powiadomiona o fakcie iz jestem nieobecny w tym mieszkaniu tylko w
    mieszkaniu X.

    odczyty byly dokonywany 2 razy, trzeci odplatnie.

    po odczytach dzwoni pani z administracji z spoldzielni mieszkania Y i mowi
    ze byly odczyty, teraz musze zaplacic 45zl za odczyt.

    prawnik spodzileni Y powiedzial ze tak nie moze byc ze on to zalatwi, zebym
    nie placil.... (tez bylem troche zdziwiony)
    dlugie interwencje kazdy zganial na kazdego to firma wykonujaca na
    administracje a administracja na mnie i firme.
    sprawa sie skonczyla tak ze zostalem rozliczony z maksymalnego zuzycia w
    bloku i mam do zaplaty ponad 800zl.
    (rok wczesniej mialem zwroty - mieszkania nikt nie zamieszkiwal)

    czy mam jakies szanse idac do sadu ????
    nie zostalem poinformowany w zaden sposob ( choc zgodnie z regulaminem
    spoldzielni informacje wystarcza byc wystawione na klatce )

    pozostalo mi zaplacic ponad 800zl czy sie sadzic i nie placic ?

    ja uwazam ze nie zostalem powiadomiony w zaden sposob o tym fakcie, pomimo
    ze mieli do mnie numer i cala inna korespondencja byla kierowana na adres
    mieszkania X.

    Pozdrawiam z gory dziekuje

  • 2. Data: 2008-07-05 13:25:34
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    bartek pisze:
    > witam, ponawiam watek.

    Ile razy jeszcze bedziesz pisac o tym samym co?

    Jacek Kustra

  • 3. Data: 2008-07-05 16:42:16
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "castrol" <j...@w...wp.pl> wrote in message

    > Ile razy jeszcze bedziesz pisac o tym samym co?

    podejrzewam tak dlugo az mu ktos odpisze z sensem i na pytanie

  • 4. Data: 2008-07-05 17:26:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tom" <t...@t...plz> napisał w wiadomości
    > podejrzewam tak dlugo az mu ktos odpisze z sensem i na pytanie

    To powinno być karane. :)

  • 5. Data: 2008-07-05 18:16:11
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Użytkownik "Tom" <t...@t...plz> napisał w wiadomości
    >
    > To powinno być karane. :)

    Odpisywanie z sensem i na pytanie?

    ;>

    sz.

  • 6. Data: 2008-07-06 11:20:26
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czyli mi nikt nie odpowie ???????
    to moze ktos mogbly mi powiedziec gdzie moge poszukac odpowiedzi?

    soorry za spamowanie ale jestem w kropce :(

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:g4oe6v$jtt$1@nemesis.news.neostrada.pl...

  • 7. Data: 2008-07-07 06:03:06
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Może najpierw to? - http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym