  • 1. Data: 2008-07-04 22:12:06
    Temat: zakup palma na firmę a późniejsza odsprzedaż... gwarancja?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam, mam pytanie... Jakiś czas temu kupiłem palmtopa na firmę, oczywiście
    poszło to w koszty... Teraz zakupiłem inne urządzenie zastępujące to poprzednie,
    rónież na firmę i chciałbym odsprzedać to które kupiłem wczesniej innej
    osobie... Wiadomo, sprzedaję, wystawiam FV, ale co z gwarancją? Gwarancja jest
    uznawana tylko z dowodem zakupu... Urządzenie zakupiłem w jednej z
    ogólnopolskich sieci sklepów, ale raczej oryginału FV na którą kupiłem
    urządzenie nie mogę za bardzo dać osobie która ode mnie kupi palma... jak
    rozwiązać takie coś, aby osoba która kupiła ode mnie miała nadal gwarancję,
    która teoretyczne się należy jeszcze przez kilka miesięcy?

    Maciej C

  • 2. Data: 2008-07-05 06:56:50
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > urządzenie nie mogę za bardzo dać osobie która ode mnie kupi palma... jak
    > rozwiązać takie coś, aby osoba która kupiła ode mnie miała nadal
    > gwarancję, która teoretyczne się należy jeszcze przez kilka miesięcy?
    Udziel jej własnej gwarancji na ten okres.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 3. Data: 2008-07-05 07:18:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Jul 2008, Czabu wrote:

    > Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał

    > Udziel jej własnej gwarancji na ten okres.

    ...i nie zapomnij skrócić okresu konsumenckiej niezgodności z umową :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-07-05 20:22:16
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Maciek C pisze:
> [...]
    > dać osobie która ode mnie kupi palma... jak rozwiązać takie coś, aby
    > osoba która kupiła ode mnie miała nadal gwarancję, która teoretyczne się

    W Media Markt, Tesco i Auchanie wystarczy kopia dowodu zakupu. - SPRAWDZONE
    W innych sklepach chyba też wystarczy ksero.