    From: "bartek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spoldzielnia mieszkaniowa oplata za ogrzewanie
    Date: Sat, 5 Jul 2008 15:23:56 +0200

    witam, ponawiam watek.

    posiadam 2 mieszkania, x i y.
    zamieszkuje i jestem zameldowany w x.
    w y od dlugiego czasu nikt nie mieszka i nie jest uzytkowane.

    mieszkanie x ma swoja spodzielnie i y swoja.

    w spoldzielni mieszkania y w akcie notarialnym jest wpisane ze jestem
    zameldowany w mieszkaniu x i tam kierowac korespondencje.
    caly czas tak bylo do czasu, az byly odczyty ciepla.

    informacja byla wywieszona na klatce, firma ktorej zostalo to zlecone nie
    zostala powiadomiona o fakcie iz jestem nieobecny w tym mieszkaniu tylko w
    mieszkaniu X.

    odczyty byly dokonywany 2 razy, trzeci odplatnie.

    po odczytach dzwoni pani z administracji z spoldzielni mieszkania Y i mowi
    ze byly odczyty, teraz musze zaplacic 45zl za odczyt.

    prawnik spodzileni Y powiedzial ze tak nie moze byc ze on to zalatwi, zebym
    nie placil.... (tez bylem troche zdziwiony)
    dlugie interwencje kazdy zganial na kazdego to firma wykonujaca na
    administracje a administracja na mnie i firme.
    sprawa sie skonczyla tak ze zostalem rozliczony z maksymalnego zuzycia w
    bloku i mam do zaplaty ponad 800zl.
    (rok wczesniej mialem zwroty - mieszkania nikt nie zamieszkiwal)

    czy mam jakies szanse idac do sadu ????
    nie zostalem poinformowany w zaden sposob ( choc zgodnie z regulaminem
    spoldzielni informacje wystarcza byc wystawione na klatce )

    pozostalo mi zaplacic ponad 800zl czy sie sadzic i nie placic ?

    ja uwazam ze nie zostalem powiadomiony w zaden sposob o tym fakcie, pomimo
    ze mieli do mnie numer i cala inna korespondencja byla kierowana na adres
    mieszkania X.

    Pozdrawiam z gory dziekuje