  • 21. Data: 2003-05-02 21:26:27
    Temat: Re: spisany...zmiana sytuacji na gorsza :(
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik mam.problem napisał:
    > Po przeczytaniu postu P.Romana mialem lekkie watpliwosci co do przyszlosci
    > swojej.

    nie wiem czym sie martwisz, skoro nic nie zrobiles? chyba ze cos przed
    nami tutaj ukrywasz a tymi dwoma "kolezankami" byles Ty i kolega :)))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2003-05-02 21:57:39
    Od: "mam.problem" <m...@N...gazeta.pl>

    nie widze postu p. Scream'a na gazecie, wiec tutaj sie podepne :

    > nie wiem czym sie martwisz, skoro nic nie zrobiles?
    Strach pierwszego razu i mam nadzieje, ze ostatniego.

    > chyba ze cos przed nami tutaj ukrywasz a tymi dwoma "kolezankami" byles Ty
    i kolega :)))

    Niestety nie wykazujemy sklonnosci do trans'u.
    Osobiscie bylem jedyna logicznie myslaca na imprezie i gdyby mnie posluchali
    tego tematu by nie bylo :| Jest i teraz chce ratowac tylki nie tylko sobie,
    ale tez reszcie [ogolnie wpadlo 10 osob].

    A moge sie zalozyc, ze i tak dostaniemy kilkanascie tekstow od rodzicow za
    okazana pomoc.

  • 23. Data: 2003-05-02 22:05:07
    Od: "mam.problem" <m...@N...gazeta.pl>

    > A tutaj na grupie przykład, że jednak ktoś się przejął jedną balangą i boi
    > się konsekwencji.

    Boje sie, bo nie wiedzialem jakie konsekwencje mi groza.

  • 24. Data: 2003-05-02 22:55:44
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik mam.problem napisał:
    > nie widze postu p. Scream'a na gazecie, wiec tutaj sie podepne :

    bez "panów" prosze.. :)

    > Osobiscie bylem jedyna logicznie myslaca na imprezie i gdyby mnie posluchali
    > tego tematu by nie bylo :| Jest i teraz chce ratowac tylki nie tylko sobie,
    > ale tez reszcie [ogolnie wpadlo 10 osob].

    trudno, stalo sie - teraz juz nic nie zrobisz
    skoro wpadlo 10 osob, to moze juz byc jakis "kociol" - jesli Ty byles
    trzezwy to nic Ci nie grozi, oni pewnie beda mieli sprawe w sadzie
    rodzinnym i skonczy sie na nadzorze rodzicielskim - ogolnie nie ma sie
    czym martwic wg mnie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 25. Data: 2003-05-02 23:06:58
    Od: "mam.problem" <m...@N...gazeta.pl>

    > skoro wpadlo 10 osob, to moze juz byc jakis "kociol"
    Hmm... moze nie wpadlo, a bylo na tej imprezie. I ich dane podaly kolezanki.

    > jesli Ty byles trzezwy to nic Ci nie grozi, oni pewnie beda mieli sprawe w
    sadzie rodzinnym i skonczy sie na nadzorze rodzicielskim - ogolnie nie ma
    sie czym martwic wg mnie

    Tak, tylko teraz pytanie skad policja bedzie wiedziec, kto byl trzezwy a kto
    nie ? Z calej ekipy to widzieli 2 kolezanki w kiepskim stanie, mnie z kolega
    trzeźwych, a reszty wogole nikt nie widzial. A co bedzie jak ta reszta wyprze
    sie, ze spozywala alkohol.

  • 26. Data: 2003-05-02 23:22:01
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik mam.problem napisał:
    > Hmm... moze nie wpadlo, a bylo na tej imprezie. I ich dane podaly kolezanki.

    to fajne kolezanki ;)) Naprawde.. nie dosc, ze glupie, bo chodza sobie
    po podworku bedac nawalonymi w 3 dupy, to jeszcze sprzedaja swoich
    znajomych..

> [...]
    > trzeźwych, a reszty wogole nikt nie widzial. A co bedzie jak ta reszta wyprze

    nic nie będzie, nie można ponieść konsekwencji za coś, czego ktoś Ci nie
    udowodnił

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 27. Data: 2003-05-03 01:37:10
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    scream <s...@...pl> napisał(a):

    > nic nie będzie, nie można ponieść konsekwencji za coś, czego ktoś Ci nie
    > udowodnił

    Samo uczestniczenie w takiej imprezie w tym wieku może świadczyć o
    demoralizacji, niezależnie od tego, czy się spożywało alkohol, czy też nie.

    Art. 4 u.p.n.
    § 1. Każdy, kto stwierdzi istnienie okoliczności świadczących o demoralizacji
    nieletniego, w szczególności naruszanie zasad współżycia społecznego(...)

    I z komentarza do ustawy:
    Przez &#8222;naruszenie zasad współżycia społecznego&#8221; (&#8230;)rozumieć należy
    wszelkie
    zachowania rażąco sprzeczne z nakazami moralności i obyczajów, w
    szczególności z zasadami postępowania nieletnich w zakresie ich obowiązków
    wobec członków własnej rodziny, szkoły, zakładu pracy, innych ludzi i ich
    dóbr, porządku publicznego.(&#8230;)

  • 28. Data: 2003-05-03 02:02:13
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Roman napisał:
    > Samo uczestniczenie w takiej imprezie w tym wieku może świadczyć o
    > demoralizacji, niezależnie od tego, czy się spożywało alkohol, czy też nie.

    Tak samo jak udział w wiecu prezydenckim jak i w festynie w parku, tak?
    Bo przeciez wszedzie moze byc jakas pijana osoba, wszedzie ktos moze
    spozywac alkohol.. Az strach sie bac, a szkoly? Nieletni czlowiek
    przeciez chodzi do szkoly.. Pan wie co sie tam dzieje? :)))

    Polecam wiecej luzu..
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 29. Data: 2003-05-03 13:43:19
    Od: Lulek <l...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 May 2003 23:10:55 +0200, "Karol"
    <a...@b...poczta.onet.pl> wrote:

    >Jakich my czasów dożylismy.
    >Myślałem, że państwo policyjne skończyło się w 1989 r.
    >A tutaj na grupie przykład, że jednak ktoś się przejął jedną balangą i boi
    >się konsekwencji.

    Ale co fakt jego obaw ma do państwa policyjnego?
    Zdecydowanie lepsza jest taka właśnie postawa autora wątku, niż gdyby
    śmiał się w oczy stróżom prawa nie mając przed nią żadnego respektu. Wtedy
    dopiero załamałbym ręce "jakich my czasów dożyliśmy".
    A rady żeby uciekać przed Policją uważam za szczeniackie - po co narażać
    się na bezsensowne problemy w razie niepowodzenia, jeśli ma się czyste
    sumienie? No i po co utrudniać pracę Policji?

    (-)
    Lulek

  • 30. Data: 2003-05-03 16:01:43
    Temat: Re: spisany...
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    (...)

    > Kiedyś jechałem sobie samochodem w nocy, tak gdzieś koło północy ,
    policjant
    > mnie zatrzymał, zapytał się co tu robie (Warszawa), dokąd jadę, spisał
    sobie
    > dane do swojego archiwum i pojechałem dalej. Do tej pory nie wiem, po co i
    > dlaczego i pewnie się już nigdy nie dowiem.

    Wydałeś mu się podejrzany na pierwszy rzut oka, ale po krótkiej rozmowie z
    Tobą stwierdził, ze w zasadzie nic do Ciebie nie ma. Dane spisał, bo jeśli
    kiedyś okaże się, że w okolicy coś się stało, to już mają jakiś ślad.
    Zgłoszą się do Ciebie z pytaniem czy może coś widziałeś lub słyszałeś...

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa