  • 1. Data: 2003-05-01 17:57:08
    Temat: Jakie są opłaty gdy kupuje się sprzęt audio za granicą ?
    Od: "Bernard Wszoła" <b...@i...pl>

    Popatrzyłem na ceny sprzętu audio za granicą(w Niemczech) i po prostu jestem
    zaszokowany ich niskim poziomem w porównaniu z Polską. Zainteresował mnie
    dokładnie Eltax CineMaxx w Polsce do kupienia za ok 3300 do 3700 zł a w
    Niemczech za 499 Euro, czyli ok 2100. Nie wiem tylko jakie opłaty, cła i w
    jakiej wysokości są nakładane przy sprowadzaniu. Jesli ktoś wie to prosiłbym
    o pomoc.

    --
    Bernard Wszoła
    b...@i...pl