  • 1. Data: 2003-05-01 21:34:55
    Temat: allegro i naciągacze
    Od: "ToRNi" <t...@i...pl>

    Przed świetami sprzedałem komórkę na allegro za kwote 240 zł + przesyłka za
    pobraniem. komórka była 100% sprawna. Odbiorca odebrał szybciutko i było
    wszystko okey. Dzisiaj dostaje maila, że komórka jest niesprawna i prosi o
    zwrot kasy. Nie mam sprawy oddam mu pieniądze, ale jeżeli dostana taką samą
    komórkę, w takim samym stanie.A domyślam się żę nie jest to ta sama
    komórka, albo została uszkodzona. Zaznacze że na allegro mam około 60
    pozytywów, jakies 3 negatywy nie z mojej winy. Gościu straszy mnie sprawą
    cywilną i wogóle. Co mam zrobić?