  • 31. Data: 2003-05-03 20:23:27
    Temat: Re: spisany...zmiana sytuacji na gorsza :(
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lulek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:v7h7bvk2qf0q3emng20prqolrpgjr103vg@4ax.com...

    > Ale co fakt jego obaw ma do państwa policyjnego?
    > Zdecydowanie lepsza jest taka właśnie postawa autora wątku, niż gdyby
    > śmiał się w oczy stróżom prawa nie mając przed nią żadnego respektu. Wtedy
    > dopiero załamałbym ręce "jakich my czasów dożyliśmy".

    Nie zrozumielismy się.
    Wcale nie krytykuje postawy autora w spotkaniu z policja.
    Wydawało mi się tylko, że w obecnych czasach mało kto (a juz w szczegolnosci
    policja) bedzie przejmował sie dwoma trzeżwymi młodzieńcami. Życie pokazuje,
    że powazniejszymi sprawami się nikt nie przejmuje.
    Obawy autora (w szczegolnosci: "I teraz pytania") przypomniały mi po prostu
    inne czasy, kiedy takie zdarzenia jak tu opisane mogły mieć dalsze przykre
    konsekwencje.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 32. Data: 2003-05-04 13:37:01
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    scream <s...@...pl> napisał(a):

    > Tak samo jak udział w wiecu prezydenckim jak i w festynie w parku, tak?

    Należy rozróżnić miejsce publiczne, gdzie nie ma się wpływu na innymch ludzi,
    a tzw. przebywanie w określonym towarzystwie.

  • 33. Data: 2003-05-04 14:18:30
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Roman napisał:
    > Należy rozróżnić miejsce publiczne, gdzie nie ma się wpływu na innymch ludzi,
    > a tzw. przebywanie w określonym towarzystwie.

    to w tym określonym towarzystwie już sie ma wpływ na ludzi? Ciekawe ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl