  • 41. Data: 2011-12-10 02:35:30
    Temat: Re: sk?d ksi?dz posiada moje dane osobowe???
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Agall" <a...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:jbtbfd$1gtd$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > nic nie kupowałem)
    > a więc:
    > 1. nie mogę wyst?pić z Ko?cioła rzym.-kat., gdyż tam nie wstępowałem -
    > logiczne?
    > 2. w księgach parafialnych ww Ko?cioła mam nadal figurować,a to z jakiego
    > powodu ?
    > 3. mam przestrzegać obyczajów i przepisów obcej mi organizacji,a to niby
    > dlaczego?
    >
    > Powtarzam, nie mam nic przeciwko samej zbiórce funduszy, tym bardziej
    > przez przepiękne pastereczki. W?tkiem pozostaje sam obrót moimi danymi.

    W sposób oczywisty bajdurzysz;
    1. skoro nic z kosciołem nie miałes i nie masz wspólnego skad wiesz, że w
    tych księgach figurujesz? - one nie sa do swobodnego, publicznego uzytku.
    2. skoro nie jestes chrzczony to w jakim charakterze znalazłes się rzekomo w
    tych ksiegach?- kosciół nie rejestruje niewiernych, tj. ludzi nic z nim nie
    mających wspólnego.
    3. skoro , jak twierdzisz, nic cię z kosciołem nie wiąże i nie jestes jego
    wiernym to po prostu zgłoś żądanie sprostowania pomyłki.
    Anonimie, podaj konkrety, której to parafii dotyczy i jakie czynności w
    związku z tą rzekomą sytuacją przedsięwziąłeś zamiast tu wymyślać (i to MZ
    calkowicie nieudolnie i nierealistycznie) fantastyczne historyjki;-)

  • 42. Data: 2011-12-10 10:33:17
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-08 18:09, Piotr pisze:

    > A wpuściłaś? Jeśli nie to napisali prawdę.
    > Zawsze możesz się wypisać z kościoła.

    Ze 3 razy ksiądz przyszedł jeszcze raz jak go przywołałam z innego
    piętra, albo poprosilam, żeby przyszedł za parę minut. Parę razy mogło
    mnie nie być, w tym raz sąsiadka powiedziała, ze mnie nie ma i nie
    zapukał do mnie.
    "A pies to wszystko ganiał!"

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 43. Data: 2011-12-10 17:25:51
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    Po pierwsze proszę odczytać dokładnie treść mojego postu rozpoczynającego
    ten wątek.

    Nie twierdziłem tam, że ten rejestr nazywa się ”księgą parafialną”. Ja nie
    znam się na tym czy to jest rejestr, kartoteka, czy inna lista i mnie nie
    interesuje ich nomenklatura.

    To uczestnicy dyskusji sugerują że ten rejestr z moimi danymi, w tym z
    dokładnym adresem nazywa się „ksiegą”. Delikatnie nazywając, to Wspólnota
    ta nie jest zbieżna z moją wiarą, więc niby dlaczego miałbym tam się udawać,
    czy korespondować i płaszcząc się składać jakieś umotywowane/uzasadniane
    prośby o prostowanie rzekomych pomyłek.

    Na forum tym, na wstępie zadałem pytanie natury prawnej, co do obrotu danymi
    personalnymi figurującymi w nieznanym mi spisie, bo jak wnioskuję, to aby
    wydrukować, to wpierw musiał istnieć jakiś zbiór/baza.

    Nie prosiłem o udzielanie wskazówek odnośnie apostazji!

    Wyczuwam na kilometr czyjś fanatyzm religijny i „społecznikostwo w tej
    dziedzinie”, więc mając uzasadnione obawy przed próbą „przekonania, czy
    nawracania w jedynym, słusznym kierunku” podaruję sobie wskazywania
    lokalizacji owej rzym-kat. parafii. Szanuję czyjąś przynależność do
    odmiennej wspólnoty, uszanujcie więc i moją!

    ps. a tak przy okazji dla zinteresowanych, oto fragment z oficjalnej strony
    Episkopatu, z instrukcji dot. apostazji osób ochrzczonych

    pkt11 „...wykreślenie aktu z księgi chrztu nie jest możliwe. Gdyby ktoś
    powoływał się na prawo o ochronie danych osobowych, należy wyjaśnić, że w
    tej sprawie nie ma ono zastosowania: dane zawarte w księgach metrykalnych,
    jako udokumentowanie przyjętych sakramentów, są niezbędne do wykonywania
    własnych zadań Kościoła.

    źródło: http://www.episkopat.pl/?a=dokumentyKEP&doc=2008929_
    0

    no comment

  • 44. Data: 2011-12-10 19:03:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2011 17:58, XL pisze:

    > Byłeś ochrzczony - zatem jesteś w księgach parafialnych. Pretensje do
    > swoich rodziców zanoś.

    Swoją szosą zapisywanie niemowlaków do jakichś organizacji religijnych
    powinno być nielegalne.

    Tego typu rzeczy, podobnie jak zapisywanie się do jakiejkolwiek partii
    politycznej, powinny być dopuszczalne dopiero po osiągnięciu
    pełnoletniości.

    Dobrze, że przynajmniej nie obejmuje to rytualnego okaleczania...

  • 45. Data: 2011-12-10 19:07:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2011 15:49, qwerty pisze:

    > To nie wiesz, że w Polsce pedofile są bezkarni? Czy to Polański, czy to
    > ksiądz to nie ma znaczenia.

    Wiesz, Polański ma dobrych prawników, a ty zasadniczo go pomawiasz.

    Zawsze może się potem bronić, że jesteś idiotą i nie rozumiesz
    niektórych słów z języka ojczystego, ale nie wiem, czy to by było
    skuteczne ;->

  • 46. Data: 2011-12-10 19:09:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2011 15:10, witek pisze:

    > bo nie masz prawa do ich usunięcia.
    > w sumie w tej instytucji byłeś przez jakiś czas.

    Wbrew woli najwyraźniej.

  • 47. Data: 2011-12-10 19:11:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2011 21:41, witek pisze:

    > po prostu na ubzdurane sytuacje nie chce mi sie odpisywac.
    > jakby go nie było "w kartotekach" to by raczej nic nie dostał,

    Niekoniecznie. Adres widać na budynku, personalia nietrudno uzyskać...
    Co stoi na przeszkodzie, żeby jakiś nadgorliwy proboszcz dopisał sobie
    nowego "parafianina"?

  • 48. Data: 2011-12-10 19:47:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 10.12.2011 18:25, Agall pisze:
    (...)trochę bez sensu i złe kodowanie

    Ochrona danych osobowych nie oznacza że ja nie mogę znać Twojego adresu.
    Oznacza ona ze ja nie mogę _wykorzystywać_ Twojego adresu. Do czerpania
    korzyści, do przestępstw, do czegokolwiek co Tobie mogło by zaszkodzić.
    niemniej jednak dane osobowe jako takie są w wielu miejscach i
    skutecznie ich nie usuniesz.
    Wiara chrześcijańska jest dla wielu z nas ważnym składnikiem kultury i
    życia. minęły już czasy gdy w imię krzyża mordowano innowierców. Kler
    bardzo chce wiedzieć kto był chrzczony, przystąpił sakramentów czy też
    zawarł związek małżeński. Co w tym złego? Czy takie informacje mają
    wpływ na stawki ubezpieczenia? pomogą w trafniejszym serwowaniu reklam
    dla Ciebie? To trochę inna "teczka". Niemniej jednak teczki apostatów
    powinny być niszczone.

    ToMasz

    PS

    nie dlalej jak miesiąc temu pytałem czy usługodawca może żądać mojego
    adresu. tak samo poinformowano mnie że to żaden problem, mogę żądać
    usunięcia po wykonaniu usługi. Czy usuną? wątpię. Banki nie usuwają. Tzn
    mówią że są usunięte, ale jak ponownie zakładałem konto, to okazało się
    ze mój pin został. Tak więc póki dane nie wyciekną - bądź spokojny, nic
    nie zrobisz

  • 49. Data: 2011-12-11 00:59:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    p 47 <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Media donoszą też, że jest u nas dobrze;-))

    Czyli nie było takiej sprawy w sądzie? Duszpasterze grzecznie likwidują
    teczki na prośby zainteresowanych?

    > Czy masz coś SAM na ten temat do powiedzenia, na podstawie SWOICH,
    > REALNYCH doswiadczeń, czy (jak zwykle) powtarzasz tylko to, co ci
    > GWniana każe mysleć?
    > ;-)

    A co tobie duszpasterz powiedział? Że watykańska agentura ma prawo trzymać w
    teczkach dane o Polakach bez ich zgody? Podał jakąś podstawę prawną? Bo to
    mnie interesuje, a nie twój pożyteczny idiotyzm. Podaj tę podstawę albo
    STFU.

  • 50. Data: 2011-12-11 01:04:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > po prostu na ubzdurane sytuacje nie chce mi sie odpisywac.

    Ubzdurana to jest twoja bozia.