  • Date: Sat, 10 Dec 2011 20:03:27 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???

    W dniu 08.12.2011 17:58, XL pisze:

    > Byłeś ochrzczony - zatem jesteś w księgach parafialnych. Pretensje do
    > swoich rodziców zanoś.

    Swoją szosą zapisywanie niemowlaków do jakichś organizacji religijnych
    powinno być nielegalne.

    Tego typu rzeczy, podobnie jak zapisywanie się do jakiejkolwiek partii
    politycznej, powinny być dopuszczalne dopiero po osiągnięciu
    pełnoletniości.

    Dobrze, że przynajmniej nie obejmuje to rytualnego okaleczania...