  • 1. Data: 2011-12-08 01:49:04
    Temat: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    Jak w temacie.
    Młode pastereczki roznoszą koperty z pieczątka parafii z nadrukowanym moim
    imieniem, nazwiskiem i dokładnym adresem. Wiadomo że chodzi o datek Nic
    nie mam przeciwko temu, że kwestują na utrzymanie parafii, ale czy takie
    dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie
    są oficjalnym zbiorem?

  • 2. Data: 2011-12-08 02:28:31
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/7/2011 7:49 PM, Agall wrote:
> [...]
    > dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie

    pretensje do swoich rodziców. mogli cie nie zapisywac.

  • 3. Data: 2011-12-08 06:29:26
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 08-12-2011 03:28, witek rzecze:

    > pretensje do swoich rodziców. mogli cie nie zapisywac.

    To raz, ale i słynne "i 3" w ustępie 2 Art 43 Ustawy o ochronie
    danych osobowych Klechistanu zupełnie (nie)przypadkowo figuruje...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-12-08 09:58:32
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-08 02:49, Agall pisze:
> [...]
    > dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie

    A to w tym kraju jest jakakolwiek ochrona danych osobowych? Ja do tej
    pory nie zauważyłem.

  • 5. Data: 2011-12-08 10:15:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Agall <a...@m...ru> wrote:
> [...]
    > ale czy takie dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich
    > usunięcia, skoro nie są oficjalnym zbiorem?

    Watykańczycy nie są zobowiązani do przestrzegania prawa w Polsce.

  • 6. Data: 2011-12-08 12:20:03
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Agall" <a...@m...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mam przeciwko temu, że kwestują na utrzymanie parafii, ale czy takie
    > dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro

    1. Czy nalezysz do owego kościoła? Jeśli tak to twój kościól ma twoje dane,
    i moze je przetwarzać art. 27 ust.2 punkt 4 i może do ciebie napisac prośbę
    o datek.
    2. Aby usunąć te dane musisz wypisać się z kościoła i zażądać usunięcia.
    Niestety kościół robi problemy w przypadku usunięcia. W tym tygodniu w
    mediach była informacja, że w WSA jest pozew przeciw GIODO, który nie chce
    pomóc w usnięciu danych z rejestru kościoła.

    3. Jeśli nie należysz do tego kościoła to zadaj pytanie zgodnie z art. 32.
    ustawy o ochronie danych osobowych oraz zażądaj usunięcia tych danych.
    Jeśli tego zrobią zawiadom prokuratora o przestępstwie lub/i zgłoś sprawę do
    GIDODO.
    Te dane są prawdopodobnie zbiorem danych osobych według def. ustawy ina
    pewno podlegają ustawowej ochronie (Art. 27 ust.2). a co zatym idzie GIODO.
    Piotr

  • 7. Data: 2011-12-08 15:50:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie

    Myślalam, że w kościolach już powyrzucali kartoteki parafian, ale jednak
    nie! Dalej istnieją i księża wpisują sobie w zależności od humoru swoje
    widzimisie. W kartotece założonej mnie widnieje, że z 7 razy nie
    wpuścilam księdza, który chodził po koledzie.
    Co za chamstwo, kiedy to się wypleni?

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 8. Data: 2011-12-08 16:16:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-08 16:50, Animka pisze:
    > W kartotece założonej mnie widnieje, że z 7 razy nie
    > wpuścilam księdza, który chodził po koledzie.
    > Co za chamstwo, kiedy to się wypleni?>

    Nie jest tak źle skoro mogłaś poczytać sobie co tam o tobie piszą

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 9. Data: 2011-12-08 16:41:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 9:50 AM, Animka wrote:

> [...]
    > widzimisie. W kartotece założonej mnie widnieje, że z 7 razy nie
    > wpuścilam księdza, który chodził po koledzie.

    sie wypisz, to nie będą wpisywać.

  • 10. Data: 2011-12-08 16:45:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-08 10:58, Tomaszek pisze:

    > A to w tym kraju jest jakakolwiek ochrona danych osobowych? Ja do tej
    > pory nie zauważyłem.

    6278,Wystapil_z_Kosciola__chce_usunac_dane_z_ksiag_p
    arafialnych_.html