  • 21. Data: 2005-09-03 14:05:44
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej.dacz" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dfbkea$p3s$1@inews.gazeta.pl...

    Przede wszystkim w aktach sprawy po trzech dniach mogło ni być żadnej
    wzmianki o śmierci ofiary. Po drugie z artykułu nie wynika, czy zmarł
    na skutek pobicia. Mógł być chory na coś już wcześniej.

  • 22. Data: 2005-09-03 14:27:06
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Andrzej.dacz" <a...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dfbkea$p3s$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Przede wszystkim w aktach sprawy po trzech dniach mogło ni być żadnej
    > wzmianki o śmierci ofiary.

    mogło nie być.
    mogła tam być włożona teczka "akta sprawy" a w niej kartka z
    napisem "wyszłyśmy, zaraz wracamy"

    Słowem, polskie sądownictwo w całej okazałości. Czyli sodoma i gomora. A
    ostatecznie każdy sędzia ma czyste rączki. Najwyżej dostanie awans.

    Wzorem dla sędziów jest prezes Zrzeszenia Prawników Polskich, bezkarny sędzia
    Dariusz Czajka - nr 1 czarny symbol polskiego sądownictwa
    http://www.czarnalista.com

  • 23. Data: 2005-09-03 15:37:57
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Sama "wolna wola" bycia sędzią nie wystarczy. Ty w ogóle wiesz jak się
    > powołuje sędziów? Nie dostanie nowej nominacji bo nie spełnia warunku
    > określonego w art. 61 par. 1 pkr 2 usp. Więc nie truj.

    Czy konsultowałeś tę wypowiedź?
    "Nie dostanie nowej nominacji" ...uuuuuuuuuuu to ostre słowa. Ładnie to tak?
    On głowę nadstawia, siedzi cicho i nawet nie śpiewa, a Ty tak z grubej rury.
    Ptaszek może siedzieć skoro w październiku 2005r. prokuratura może przedstawić
    mu zarzuty, a Ty jeszcze go straszysz "że nie dostanie nowej nominacji", słowem
    odbierasz resztki nadziei. To straszne. Nie macie sumienia.

    > Oczywiście że charytatywnie. Staram się popełniać jak najwięcej dobrych
    > uczynków.

    Lepiej późno, niż wcale.
    Szatan też pomógł Ewie - odważyła się zjeść jabłko (a to jak wiadomo same
    witaminy).

    > Cieszę się że uważasz rade za dobrą, więc może się do niej
    > zastosuj.

    Jestem nieśmiały. Twoje wyniki mnie jakoś nie zachęcają do tej terapii. Widzę,
    że są skutki uboczne. To straszne.

  • 24. Data: 2005-09-03 16:16:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Nie dostanie nowej nominacji bo nie spełnia warunku

    > Czy konsultowałeś tę wypowiedź?
    > "Nie dostanie nowej nominacji" ...uuuuuuuuuuu to ostre słowa. Ładnie to
    > tak?

    przeczytales chociaz ustawe o ktorej Johnson napisal?

    P.

  • 25. Data: 2005-09-03 18:51:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

    > Hmm ???
    6 znaków kontra niespełna 600, a wyjaśnieniem 6: ironia.

    --
    pozdro
    poreba

  • 26. Data: 2005-09-03 20:46:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1116.00000ae7.4319b2b9@newsgate.onet.pl...

    > Słowem, polskie sądownictwo w całej okazałości.

    To normalny stan rzeczy akurat, a nie jakiś tam błąd. Szpital o
    śmierci pacjenta informuje rodzinę, a nie prokuratora. Fakt śmierci
    ofiary wyszedł najpewniej w momencie, gdy Policja chciała coś od
    niego. albo gdy ktoś z rodziny doniósł. Akta główne były w sądzie,
    więc policjant pewnie sporządził notatkę i powiadomił prokuratora. Ten
    również powinien powiadomić sąd. Jak widzisz, trochę tu miejsca na
    choćby korespondencję jest. A przecież śmierć pokrzywdzonego akurat ma
    luźny związek z zastosowaniem środków zapobiegawczych, więc
    teoretycznie potrzeby pośpiechu nie było.

    Reasumując, to po prostu ktoś rozdmuchał smutny zbieg okoliczności i
    tyle - moim zdaniem.

  • 27. Data: 2005-09-04 21:36:20
    Od: "andrzej.dacz " <a...@g...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Akt nie znamy. Ale zapewne podejrzany wyszedł po ustały przesłanki
    > stosowania tymczasowego aresztowania.

    Zapewne....

    Nie jest ono obowiązkowe nawet w
    > przypadku zabójstwa. Zresztą areszt zapewne uchylił nie sąd lecz organ
    > prowadzący postępowanie czyli Prokurator.

    Zapewne...

    > Ciekawy jestem czy ciebie niektórzy nie oceniają tak samo. Może byś
    > jakoś uzasadnił te twoje wnioski.

    Jeśli mój pracodawca mnie tak ocenia, zwalnia mnie. Jesli ja kogoś tak
    oceniam - nie kupuję u niego, nie zamawiam usług. Natomiast na sędziego,
    policjanta jestem skazany, nie mam wyboru...
    Przykłady, proszę bardzo:
    a) sedzia domaga się umowy o pracę, mimo że pracodawca i pracownik
    potwierdzają, że pracownik w takim i takim okresie pracował w takiej firmie,
    mimo ze jest odpowiednie świadectwo pracy. Sędzia ów fakt braku dokumentu
    umowy o pracę zauważa po.... 2,5 roku prowadzenia sprawy. I upiera się, że
    jest mu ten dokument niezbędny. Oto brak logiki w myśleniu.
    b) sędzia... zabiera akta do domu. W sekretariacie sądu usłyszałem, że akt
    mojej sprawy nie ma obecnie w sądzie, bo sedzia, która sprawę prowadzi,
    często zabiera akta do domu. "Pan przyjdzie za tydzien, może będą..." Oto
    przykład chyba na łamanie prawa przez sędziego.
    c) policjant w uzasadnieniu, dlaczego sprawę nalezy umorzyć, pisze: "Bo
    wskazany przez poszkodaowanego sprawca twierdzi, że nie był sprawcą".
    Rzeczywiście, sprawca nie przyznał się, a to, że byli świadkowie, były
    dowody - co to jest warte.... Oto dowód na - nie wiem, jak delikatnie to
    ująć...
    d) sędzia, który po raz nie wiadomo wysyła pismo pod adres, pod którym dawno
    już nie przebywam, choć nie wiadomo ile razy wołami pisałem, że mieszkam i
    jestem zameldowany gdzie indziej i proszę pod wskazany adres kierować
    korespondencję... Sędzia nie rozumie, nie czyta???? Oto przykład na lenistwo
    sędziego.
    e) dostaję pismo, że mam się stawić w sądzie o 12.00. Stawiam się. Jest godz.
    12.10 - pukam do drzwi, ale jestem wypraszany. 12.20, 12.30... Dopiero przed
    13.00 zaczyna się moja sprawa. Oto przykład na niechlujstwo organizacyjne
    sędziego.

    > Bo?

    Wolę zamiast "bo" używać "dlatego że". Dlatego że będzie to wymagało ode mnie
    kontaktu z sędzią, który przegląda "na szybko akta" w trakcie sprawy na
    wokandzie, który nie potrafi dotrzymywać terminów, ale potrafi wzywać mnie
    kilka razy w tej samej sprawie, w ogóle nie odnoszac się do moich uzsadanień,
    dlaczego to jest zbędne, bo będę musiał sędziemu udawadniać, że ten
    dokument "jest w aktach", i pomagać mu w znalezieniu tegoż...

    > Jacy ludzie? Ci gwałciciele?

    Skoro ironizujesz, to powiem, że do gwałtu trzeba jakiegoś zaangażowania.
    Sędziów o zaangażowanie w swoją pracę nie podejrzewam.

    Johnson,
    gdybyś był elektrykiem (a o takie cenne kwalifikacje nawet Cie nie
    podejrzewam), który by mi się wymądrzał co on to wie na temat instalacji
    elektrycznej zamiast po prostu ją wykonać, zwolniłbym Cię na zbity pysk.
    A Ty z lubością wskazujesz na niuanse, nieścisłości, realizujesz się w ironii.
    Ten sposób dysputy, jakie Ty prowdzisz, jest nieżyczliwy wobec Twojego
    adwersarza. Bądź surowy, ale życzliwy. Wyjaśniaj lub przynajmniej staraj się
    wyjaśnić. To bardzo trudne - trudniejsze niż puste słowa i "inteligentna"
    ironia.

    Pzdr
    Andrzej

  • 28. Data: 2005-09-05 07:02:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    andrzej.dacz napisał(a):
> [...]
    > często zabiera akta do domu. "Pan przyjdzie za tydzien, może będą..." Oto
    > przykład chyba na łamanie prawa przez sędziego.

    dlaczego łamanie?

> [...]
    > korespondencję... Sędzia nie rozumie, nie czyta???? Oto przykład na lenistwo

    sędzia wysyłał?

> [...]
    > 13.00 zaczyna się moja sprawa. Oto przykład na niechlujstwo organizacyjne

    tak, bo oczywiście można przewidzieć wszystko co będzie działo się
    między 8-9 a 12...

    > Sędziów o zaangażowanie w swoją pracę nie podejrzewam.

    popracuj trochę w sądzie, a potem wygłaszaj takie ogólne uwagi

    KG

  • 29. Data: 2005-09-05 11:20:23
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > między 8-9 a 12...

    > popracuj trochę w sądzie, a potem wygłaszaj takie ogólne uwagi

    Więc zamiast mówić o ogólnikach, to proszę, tutaj konkretny przykład z imienia
    i nazwiska: sędzia Dariusz Czajka, który czerpie korzyści majątkowe z
    prowadzonych spraw (zarzut kryminalny). http://www.czarnalista.com Na pewno
    znasz. To przecież prezes sędziów i prokuratorów w ramach Zrzeszenia Prawników
    Polskich, wielka persona i autorytet dla wielu sędziów marzących o karierze.

    Masz coś do powiedzenia w tej sprawie, czy morda w kubeł i nie ma tematu?

  • 30. Data: 2005-09-05 12:04:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > karierze.
    >
    > Masz coś do powiedzenia w tej sprawie, czy morda w kubeł i nie ma tematu?

    a dlaczego wszystkich sedziow wrzucasz do jednego worka z racji tego ze
    jeden okazal sie zwyklym "smieciem" ?
    Jeżeli chcesz się pozbyc takich mend to mam o wiele lepszy pomysł niż
    leczenie kompleksów na grupie.
    Zdobadz adresy, pośledź, jeżeli biora łapówki udokumentuj i
    1. zanies wszystko do prokuratury (oczywiscie w innej miejscowosci)
    2. kopie do programow typu uwaga, do gazet.
    i na pewno lepsze efekty odniesiesz.
    Bo to co obecnie robisz to pomowienia (nie mam tu na mysli czlowieka ktorego
    nazwisko co chwile podajesz)
    i podpada pod art 212 kk (kto pomawia inna osobę, grupe osób, instytucję,
    osobę prawną lub jednostke organizacyjną (..) )

    P.