  • 1. Data: 2005-09-03 02:28:57
    Temat: Re: blusz i domek
    Od: "Artur-ek" <a...@t...pl.spam.no>

    "noelka" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1125664434.814688.170020@g14g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > czesc jestem nowa wogolena tej grupie
    >

    > Ale to nie wszystko oprocz tego moj domnie stoi na granicy dzialki
    > mojej tylko jakies 40-60 cm przed nia czyli tak wlasciwie bluszcz
    > rosnie na mojej ziemi.

    no to jesli to Twoj bluszcz to jaki problem???

    wytnij go sobie.
    A granice dzialek dokladnie wyznaczaja chyba geodeci.

  • 2. Data: 2005-09-04 02:08:33
    Od: "Artur-ek" <a...@t...pl.spam.no>

    "noelka" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    s.com...
    > NO bardzo prosze tylko ze jak urwalam jedna rosline to ta doniosla na
    > policje o zniszczenie zieleni. A policja ma w nosie dzialki! za jej
    > plotem to jej. i klops

    oj.. sama jestes klops.
    Wlasnosc to wlasnosc, jesli jej plot stoi na twojej dzialce to cos jest
    chyba nie tak .
    Prawnikiem nie jestem to sie nie znam.
    A tak BTW. do zwalczania roslinek (chwastow glownie, ale nie tylko ;-) sa
    rozne fajne srodki.
    Dziala to tak ze sie spryskuje liscie , a za kilka tygodni roslinka zaczyna
    usychac . Polecam Roundap (nie jestem pewny co do pisowni), morduje kazda
    rosline, do kupienia w kazdym sklepie ogrodniczym.