  • 61. Data: 2005-09-15 14:32:02
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, ż e ofiara zmarła...
    Od: Robi <r...@i...pl>

    Johnson napisał(a):

    > No właśnie to chciałem napisać :) To tak samo nieweryfikowalne jak
    > zdanie przeciwne.

    A ja to sobie obliczyłem i to z niekorzyścią dla sędziów. ;-)
    Rocznie 7 % dorosłych obywateli popełnia przestępstwa (ilość a/o).
    Rocznie 0,5 % sędziów ma postępowania dyscyplinarne (na ich niekorzyść
    pomijam fakt, że większość nie jest z powodu popełnienia przestępstwa
    lecz kwestii dot. ich pracy lub innych sytuacji jak np. dyscyplinarka za
    przyjście do pracy w krótkich spodenkach).
    7 do 0,5 to 14. Czyli sędziowie są co najmniej 1400 % uczciwszy niż w
    całe społeczeństwo. Wychodzi całkiem nieźle :-)

    Pzdr.

    P.S. Takie obliczenia, jak i bazowanie na opinii publicznej w ocenie
    pracy grup zawodowych jest pozbawione sensu. :-)

  • 62. Data: 2005-09-15 14:35:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robi napisał(a):

> [...]
    > 7 do 0,5 to 14. Czyli sędziowie są co najmniej 1400 % uczciwszy niż w
    > całe społeczeństwo. Wychodzi całkiem nieźle :-)

    Oooooooooooooooo ....
    Całkiem logiczne ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 63. Data: 2005-09-15 14:42:31
    Od: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>

    Robi <r...@i...pl> wrote:
    > A ja to sobie obliczyłem i to z niekorzyścią dla sędziów. ;-)
    [ciach]
    > 7 do 0,5 to 14. Czyli sędziowie są co najmniej 1400 % uczciwszy niż w
    > całe społeczeństwo. Wychodzi całkiem nieźle :-)

    Rozumiem. Sędziowie są bardziej uczciwi i to działa na ich niekorzyść.

    Przemek.

  • 64. Data: 2005-09-15 15:24:07
    Od: Robi <r...@i...pl>

    Przemyslaw Brojewski napisał(a):

    > Rozumiem. Sędziowie są bardziej uczciwi i to działa na ich niekorzyść.

    Wiesz, coś w tym jest. Ludzie lubią innych, gdy są podobni do nich
    samych. Irytują ich ludzie odbiegający od "średniej", także ci bardziej
    praworządni, a szczególnie ci mówiący im, że zrobili źle, lub że nie
    mają racji. Stąd też niesłychanym poklaskiem cieszą się wszelkie
    informacje o błędach lub uchybieniach sędziów i prokuratorów, a
    najbardziej, gdy popełnią czyn karalny. Wtedy krzyczą - patrzcie nie są
    tacy święci, a nam mówią, jak należy postępować.
    Ale zapominają, że o tym jak należy postępować, to nie mówią im
    sędziowie, tylko ustawy uchwalane przez osoby, które sami wybierają
    spośród siebie. :-(

    Pzdr.

  • 65. Data: 2005-09-15 16:08:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

    > Teraz to jest inne pytanie ;) Więc się zdecyduj.
    Na poprzednie nie odpowiedziałeś to, pozostawiając sens,
    przeredagowałem.
    Teraz łatwiej? ;)

    > Uważam - oczywiście nieweryfikowalnie :) - że odsetek ludzi
    > głupich, skorumpowanych, itp jest taki sam w każdej grupie
    > zawodowej, więc i wśród sędziów.
    Nie zgadzam się tu z Tobą, a i ktoś obok Ci nawet to matematycznie
    udowadnia ;) - wprawdzie tylko w oparciu o wskaźniki przestępczości
    (nb twierdziłeś, że takich nie ma ;) ).
    Danych o wskaźnikach głupoty, faktycznie nigdzie nie znalazłem ;0

    > Trzeba mówić o konkretnych przypadkach.
    Ot, co.
    To co konkretnie przekręcił andrzej.dacz
    w MID: <dffpck$d25$1@inews.gazeta.pl>?
    Nie znosisz przecież zarzutów bez pokrycia
    i opartych na czystych spekulacjach, jakieś konkrety zapewne podasz
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 66. Data: 2005-09-15 17:34:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > Na poprzednie nie odpowiedziałeś to, pozostawiając sens,
    > przeredagowałem.
    > Teraz łatwiej? ;)

    Nie. Bo pytanie jest inne :)

> [...]
    > Nie znosisz przecież zarzutów bez pokrycia
    > i opartych na czystych spekulacjach, jakieś konkrety zapewne podasz

    Link mi nie działa, ale chyba nie mówisz o panu czajce? Bo jeśli tak to
    nudne. On miał postepowanie dyscypilnarne i już nie jest sędzią.

  • 67. Data: 2005-09-16 10:55:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Link mi nie działa, ale chyba nie mówisz o panu czajce? Bo jeśli tak to
    > nudne. On miał postepowanie dyscypilnarne i już nie jest sędzią.

    bo to nie jest link :-) to ID wiadomosci, wejdz na google, grupy dyskusyjne,
    wyszukiwanie i wpisz w polu
    ID
    dffpck$d25$...@i...gazeta.pl

    P.

  • 68. Data: 2005-09-16 11:08:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Nie. Bo pytanie jest inne :)

    Jeżeli teraz nie jest łatwiej to może na poprzednie
    pytanie/teze odpowiesz/ustosunkujesz się?

    > Link mi nie działa,

    Masz zepsuty czytnik?
    To inaczej:
    kto: "andrzej.dacz " <a...@g...pl>
    gdzie: pl.soc.prawo
    kiedy: Sun, 4 Sep 2005 21:36:20 +0000 (UTC)

    > ale chyba nie mówisz o panu czajce?

    Nie, nie mówię.
    Ale nawet gdyby, to o ile enuncjacje są chociaż w połowie prawdziwe,
    to widać że SYSTEM kuleje.

    > miał postepowanie dyscypilnarne i już nie jest sędzią.

    I powinien mieć szlaban na wszystkie zawody prawnicze,
    połączony z ostracyzmem środowiska.
    Mam nadzieję, że tak jest.

    --
    pozdro