  • 11. Data: 2005-09-03 11:07:07
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Wszyscy tego nie widzą. Choćby ja nie widzę. Wiesz co znaczy WSZYSCY?

    Może to poczucie jest ukryte gdzieś w Twojej podświadomości? Zerknij w lustro i
    wypowiedz słowa "sędzia-autorytet Dariusz Czajka czerpie korzyści majątkowe z
    prowadzonych spraw, a mimo to nawet nie został wykluczony z zawodu" -
    zobaczysz, to działa! Moralność nie sługa; prędzej czy później zaczyna wyłazić
    na wierzch i kąsa jak pijawka. To jest kąsanie oczyszczające.

  • 12. Data: 2005-09-03 11:13:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PrawoPL napisał(a):

> [...]
    > prowadzonych spraw, a mimo to nawet nie został wykluczony z zawodu" -

    Nijak nie działa. Powtarzanie tego nie zmieni tego w prawdę. Twoje słowa
    nie mają mocy sprawczej. Pisałem ci już że on nie jest już sędzią.

    > Moralność nie sługa; prędzej czy później zaczyna wyłazić
    > na wierzch i kąsa jak pijawka. To jest kąsanie oczyszczające.

    A z tym zgłoś się do psychiatry, bo nie rozumiem tego o kąsaniu. Może do
    obaw sadyzmu, albo masochizmu. Ale lepiej jak na ten temat wypowie się
    specjalista.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-09-03 11:20:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No widzisz - tak pięknie potraficie to wszystko wyjaśnić. W gruncie rzeczy
    > każdy objaw głupoty czy korupcji sądowniczej można jakoś uzasadnić, albo
    > ostatecznie przemilczeć tak jak sprawę bezkarnego sędziego Dariusza
    > Czajki,
    > który czerpie korzyści materialne z prowadzonych przez siebie spraw, a
    > mimo to
    > nawet nie został wykluczony z zawodu. Wiecie, rozumiecie..

    zeby nie bylo watpliwosci na dzien dzisiejszy nie ma nic wspolnego z tym
    srodowiskiem,
    jedno co mnie od Ciebie odroznia to to ze potrafie myslec i nie zachowam sie
    jak bydlo
    w przypadku zatrzymania podejrzanego. A jak sie bydlo zachowuje?
    Robi smiecia z takiego czlowieka zanim cokolwiek mu sie udowodni, nawet gdy
    nie jest winny.
    A w polsce bardzo czesto do arestzu czy nawet do wiezein tarfiaja osoby
    niewinne, o tym
    pomysl. Bo ty mozesz byc nastepny.

    P.

  • 14. Data: 2005-09-03 11:27:55
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Nijak nie działa. Powtarzanie tego nie zmieni tego w prawdę. Twoje słowa
    > nie mają mocy sprawczej. Pisałem ci już że on nie jest już sędzią.

    może w tej chwili nie jest, bo nie ma ochoty. Natomiast nikt mu nie zabrania.
    Może być sędzią, może robić co chce. Jest wolny jak ptak - przepraszam, jak
    ptaszek Czajka.

    Zresztą za czerpanie korzyści majątkowych z prowadzonych spraw, na zachodzie
    sędzia dawno siedziałby w więzieniu. Ten siedzi, ale na piedestale. Prezesuje w
    Zrzeszeniu Prawników Polskich reszcie watachy sędziów i prokuratorów, uczy
    młode czajki "prawa" w uczelni którą założył, a nawet pisze książki
    pt "przestępstwa menadżerskie" - widać dużo wie..

    Może nieuważnie przeczytałeś, więc pomogę:
    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html

    > A z tym zgłoś się do psychiatry, bo nie rozumiem tego o kąsaniu. Może do
    > obaw sadyzmu, albo masochizmu. Ale lepiej jak na ten temat wypowie się
    > specjalista.

    Dziękuję za kolejną poradę. Robisz to charytatywnie? Dzisiaj kolejny dzień
    wasza watacha obsiadła tę grupę dyskusyjną.. nie macie co robić w sobotę? No
    tak, sądy pozamykane - gdzie macie się biedaczyska podziać. A w głowach aż
    buzuje moralny niepokój.

  • 15. Data: 2005-09-03 11:37:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PrawoPL napisał(a):

    > może w tej chwili nie jest, bo nie ma ochoty. Natomiast nikt mu nie zabrania.
    > Może być sędzią, może robić co chce. Jest wolny jak ptak - przepraszam, jak
    > ptaszek Czajka.

    Sama "wolna wola" bycia sędzią nie wystarczy. Ty w ogóle wiesz jak się
    powołuje sędziów? Nie dostanie nowej nominacji bo nie spełnia warunku
    określonego w art. 61 par. 1 pkr 2 usp. Więc nie truj.

    > Dziękuję za kolejną poradę. Robisz to charytatywnie?

    Oczywiście że charytatywnie. Staram się popełniać jak najwięcej dobrych
    uczynków. Cieszę się że uważasz rade za dobrą, więc może się do niej
    zastosuj.

  • 16. Data: 2005-09-03 11:46:15
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie jest winny.
    > A w polsce bardzo czesto do arestzu czy nawet do wiezein tarfiaja osoby

    niewinne jak Rywin?
    Też został aresztowany, a potem go wypuścili - chyba więc niewinny

    czy niewinne jak Mazur, który uciekł z kraju, bo go nie aresztowali?

    Od kilku lat to jest wymiar sprawiedliwości, który dobiera sobie sprawiedliwość
    jak mu pasuje. Jak kogoś trzeba bezpodstawnie wsadzić bo przeszkadza to go
    wsadzają na dwa lata za batonika, ale jak ktoś jest nietykalny to dbają o niego
    jak o jajko, powołując się na wszelkie świętości.

    Ludzie to wszystko widzą i odzwierciedleniem tego są preferencje wyborcze - już
    tylko oszołomy zamierzają głosować na tę ubęcję, która poobstawiała kluczowe
    stanowiska w sądownictwie i prokuraturach. Czas na zmiany i to jest już ostatni
    dzwonek.

    > Bo ty mozesz byc nastepny.

    hm... to jakiś nowy rodzaj powitania?

    a więc: "ty możesz być następny" !

  • 17. Data: 2005-09-03 12:03:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > niewinne jak Rywin?
    > Też został aresztowany, a potem go wypuścili - chyba więc niewinny

    Rywin zostal skazany prawomocnym wyrokiem i odbywal kare pozbawienia
    wolnosci a nie byl aresztowany
    tymczasowo wiec nie pierd bzdur. Po za tym został wypuszczony z powodu
    prolemow zdrowotnych,
    zakladam ze znasz historie jego choroby!

    > czy niewinne jak Mazur, który uciekł z kraju, bo go nie aresztowali?

    narazie wymieniles 2, a dziennnie kilkanascie/dziesiat osob trafia do
    aresztu w tymwielu neiwinych. pomysl jaka
    krzywde mozesz niektorym wyrzadzic takim pierd...leniem.
    (tak jak dziennikarze uwagi ostatnio odnosnie przyznania opieki na dziecmi
    facetowi)
    ktos sobie wezmie do serca i bedzie
    zamykac automatycznie kazdaosobe na jaka zostanie zlozone zawiadomienie o
    przestepstwie, niewazne czy winna czy nie.
    Nie wazne czy sa dowody nczy nie.

> [...]
    > niego
    > jak o jajko, powołując się na wszelkie świętości.

    jezlei masz niepodwazalne doowdy zloz zawiadomienie o przestepstwie a nie
    lecz swoich kompleksow na grupie,
    na pewno wieksze skutki odneisiesz.

    > hm... to jakiś nowy rodzaj powitania?
    >
    > a więc: "ty możesz być następny" !

    masz trudnosc ze zrozumieniem? Tez mozesz byc keidys aresztowanym nawet ak
    nie popelnisz przestepstwa,
    a wtedy takie bydlo jak .. moze przyjsc i pluc na osoby ktore Cie z tego
    aresztu zwolnia, o tym pomysl.

    P.

  • 18. Data: 2005-09-03 12:27:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

> [...]
    47.html
    > Akt nie znamy. Ale zapewne ...

    Pomijając dość "charakterstyczne" poglądy osobnika podpisującego się
    PrawoPL (czasami inaczej) to przecież wiadomo, że na psp dywgacje
    i spekulacje na temat stanu faktycznego i intencji dozowlone są
    jedynie w przypadku "klientów" wymiaru sprawiedliwości
    (vide posty zawierające: alimenty, mobbing, mandat, korupcja itp.).
    Wszelkie takie nie poparte zeznaniami min. 10 świadków,
    nagraniami audiowizulanymi, własnoręcznie napisanymi
    oświadczeniami pomawianych, aktem notarialnym
    i prawomocnym wyrokiem sądu
    (z całą procedurą odwoławczą i niemożliwością rewizji nadzwyczajnej)
    wypowiedzi w stosunku do aparatu są zakazane i ostro tępione.

    A to tego nie ma w FAQ psp?! ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2005-09-03 13:10:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > (z całą procedurą odwoławczą i niemożliwością rewizji nadzwyczajnej)
    > wypowiedzi w stosunku do aparatu są zakazane i ostro tępione.

    Hmm ???

  • 20. Data: 2005-09-03 13:55:40
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Hmm ???

    Ja też tego nie rozumiem. Może to jakiś nowy gatunek?
    Nawet nie jestem w stanie wydedukować, czy to była krytyka wymiaru
    sprawiedliwości, czy też sonat chwalebny. To straszne.

    Następnym razem jeśli chcesz krytykować, to podaj konkretne zarzuty oraz swoje
    Imię, Nazwisko, PESEL, list polecający, etc. Wtedy będziemy mogli jakoś się do
    tego ustosunkować.

    Aha - i uwaga dzisiaj na słońce. Wielu chodzi z odkrytymi głowami, a potem...