  • 1. Data: 2005-09-03 07:47:22
    Temat: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: "andrzej.dacz" <a...@g...pl>

    Witam,
    zaintrygowało mnie zdanie w artykule GW:

    "Sprawca trafił wtedy do aresztu, ale po dwóch tygodniach z niego wyszedł, bo
    sędzia przeoczył informację, że jego ofiara w międzyczasie zmarła"
    Link do artykułu:
    47.html

    Sam kilka razy miałem "przyjemność poznania" kilku sędziów i kilku
    policjantów. Wnioski: lenistwo, brak umiejętności czytania ze zrozumieniem,
    krańcowa niezdolność do logicznego myślenia.
    Wierzę jednak, że miałem pecha, że gdzieś tam są pracowici sędziowie i policjanci.
    Nauczyłem się, że jeśli pracodawca/kontrahent nie wypłaci Ci pieniędzy, nie ma
    sensu sprawy kierować do sądu, jeśli ktoś wybije Ci szybę w samochodzie, a Ty
    wiesz, kto - nie ma sensu sprawy kieować do sądu ani zgłaszać na policję...
    Proszę o jedno: dlaczego tacy ludzie zostają sędziami? Dlaczego nikt nie
    ocenia ich pracy?

    Pzdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-09-03 08:50:19
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    andrzej.dacz napisał(a):

    > "Sprawca trafił wtedy do aresztu, ale po dwóch tygodniach z niego wyszedł, bo
    > sędzia przeoczył informację, że jego ofiara w międzyczasie zmarła"
    > Link do artykułu:
    47.html

    Akt nie znamy. Ale zapewne podejrzany wyszedł po ustały przesłanki
    stosowania tymczasowego aresztowania. Nie jest ono obowiązkowe nawet w
    przypadku zabójstwa. Zresztą areszt zapewne uchylił nie sąd lecz organ
    prowadzący postępowanie czyli Prokurator. Sąd mógłby to zrobić tylko
    wtedy gdyby rozpoznawał zażalenie na zastosowanie tymczasowego
    aresztowania, ale wydaje mi się że 2 tygodnie to za szybko jak na sąd
    okręgowy.
    Jak zwykle w gazetach bezsensowne zdanie pod publiczkę.

    > Sam kilka razy miałem "przyjemność poznania" kilku sędziów i kilku
    > policjantów. Wnioski: lenistwo, brak umiejętności czytania ze zrozumieniem,
    > krańcowa niezdolność do logicznego myślenia.

    Ciekawy jestem czy ciebie niektórzy nie oceniają tak samo. Może byś
    jakoś uzasadnił te twoje wnioski.

> [...]
    > wiesz, kto - nie ma sensu sprawy kieować do sądu ani zgłaszać na policję...

    Bo?

    > Proszę o jedno: dlaczego tacy ludzie zostają sędziami? Dlaczego nikt nie
    > ocenia ich pracy?

    Jacy ludzie? Ci gwałciciele?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-03 09:06:37
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Proszę o jedno: dlaczego tacy ludzie zostają sędziami? Dlaczego nikt nie

    Od oceniania pracy sędziów są.. sędziowie koledzy. Działają w grupie i na
    wzajem się kryją. Przysługa za przysługę. Do tego "zrzeszają się" w Zrzeszeniu
    Prawników Polskich - tam spotykają się razem sędziowie Sądu Najwyższego, sądów
    rejonowych, prokuratorzy, i cała reszta watachy. Prezesem Zrzeszenia Prawników
    Polskich został w 2003 roku sędzia Dariusz C. , który czerpie korzyści
    materialne z prowadzonych przez siebie spraw (zarzut kryminalny - na zachodzie
    dawno by siedział). Tymczasem sędzia Czajka nawet nie został wykluczony z
    zawodu. Więcej przeczytaj na stronie
    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html

    Tak długo jak długo trupy chowane są po szafach, a ludzie siedzą cicho,
    wszystko będzie bez zmian - czyli już obecnie wg najnowszych raportów
    światowych Polska to najbardziej skorumpowany kraj w UE, z korupcją szalejącą
    nawet w urzędach, które miały jej przeciwdziałać. To również z Polski trafia
    najwięcej skarg do Strasburga - kryzys zaufania?

  • 4. Data: 2005-09-03 09:24:17
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > okręgowy.
    > Jak zwykle w gazetach bezsensowne zdanie pod publiczkę.

    Zawsze potrafisz tak pięknie, zgrabnie uzasadnić głupotę i korupcję swoich
    kolegów. Wszędzie Ciebie tutaj pełno na tym forum. Czy zrobiłeś coś lizusie w
    sprawie korupcji w sądownictwie? A może uważasz jak reszta kolegów, że korupcji
    nie ma, albo że jest tak marginalna, że nie warto o niej mówić?

    > Ciekawy jestem czy ciebie niektórzy nie oceniają tak samo. Może byś
    > jakoś uzasadnił te twoje wnioski.

    Jak zwykle reagujesz tak samo - jak ludzie piszą o nieprawidłowościach, to
    zaczynasz się czepiać, wszystkich ale nie środowiska sędziowskiego.

    Ty

    > Bo?

    Bo w sądach panuje sodoma i gomora, o czym mówią raporty światowe. W Polsce
    środowisko sędziowskie uważa, że nie ma problemu. Już legendarny jest przykład
    sędziego Dariusza Czajki, który czerpie korzyści materialne z ogłaszanych przez
    siebie upadłości firm, a mimo to nawet nie został wykluczony z zawodu i dalej
    prezesuje sędziom w Zrzeszeniu Prawników Polskich, a nawet uczy młode czajki
    prawa http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html

    > Jacy ludzie? Ci gwałciciele?

    Osobliwe poczucie humoru.
    I jak zwykle brak dyskusji na temat korupcji w sądownictwie.

  • 5. Data: 2005-09-03 09:42:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 3 Sep 2005 11:24:17 +0200,
    p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl> screamed:
    > Zawsze potrafisz tak pięknie, zgrabnie uzasadnić głupotę i korupcję swoich
    > kolegów.

    Jaką głupotę? Jak na razie nie podano tam żadnych szczegółów, które mogłyby
    przybliżyć okoliczności.

    > Wszędzie Ciebie tutaj pełno na tym forum.

    To tutaj to nie forum, to grupa.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 11:52:32 user up 10723 days, 23:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    How an engineer writes a program: Start by debugging an empty file...

  • 6. Data: 2005-09-03 09:46:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > sprawie korupcji w sądownictwie? A może uważasz jak reszta kolegów, że korupcji
    > nie ma, albo że jest tak marginalna, że nie warto o niej mówić?

    Jakich znów kolegów? Do mnie mówisz? Może poza nieudolną próbą obrażenia
    mnie napisał byś coś merytorycznie.

> [...]
    > prezesuje sędziom w Zrzeszeniu Prawników Polskich, a nawet uczy młode czajki

    Poznaje. Z tobą nie gadam.

  • 7. Data: 2005-09-03 10:41:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > korupcji
    > nie ma, albo że jest tak marginalna, że nie warto o niej mówić?

    areszt to srodek zapobiegawczy a nie wiezienie, wine nalezy udowodnic,
    przestan wiec bredzic.

    P.

  • 8. Data: 2005-09-03 10:41:25
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Jakich znów kolegów? Do mnie mówisz? Może poza nieudolną próbą obrażenia
    > mnie napisał byś coś merytorycznie.

    merytorycznie?

    sędzia Dariusz Czajka http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html
    konkretne zarzuty wobec konkretnej osoby z imienia i nazwiska.

    nie interesuje Cię temat? nie ma tematu? morda w kubeł?

    > Poznaje. Z tobą nie gadam.

    dajesz mi kosza?

    tyle się więc nagadałeś, a nic nie powiedziałeś. nadal zero krytyki tego co
    dzieje się w polskim sądownictwie. a korupcja jest wszechobecna - wszyscy to
    widzą.

  • 9. Data: 2005-09-03 10:49:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PrawoPL napisał(a):

> [...]
    > dzieje się w polskim sądownictwie. a korupcja jest wszechobecna - wszyscy to

    Wszyscy tego nie widzą. Choćby ja nie widzę. Wiesz co znaczy WSZYSCY?

  • 10. Data: 2005-09-03 10:54:16
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > areszt to srodek zapobiegawczy a nie wiezienie, wine nalezy udowodnic,
    > przestan wiec bredzic.

    No widzisz - tak pięknie potraficie to wszystko wyjaśnić. W gruncie rzeczy
    każdy objaw głupoty czy korupcji sądowniczej można jakoś uzasadnić, albo
    ostatecznie przemilczeć tak jak sprawę bezkarnego sędziego Dariusza Czajki,
    który czerpie korzyści materialne z prowadzonych przez siebie spraw, a mimo to
    nawet nie został wykluczony z zawodu. Wiecie, rozumiecie..

    http://www.czarnalista.com - czarna lista symboli polskiego sądownictwa