  • 51. Data: 2016-07-07 11:30:17
    Temat: Re: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Podejrzewam, że akurat na zapupiu się szybciej do lekarza dostaniesz.

    > Jest stworzone.

    Tak. I nazywa się urlop opiekuńczy.

    > Potrzebuję dziś nie iść do pracy, to biorę Unż. I już.

    I znowu zmieniasz temat. Była mowa o konkretnym przypadku.

    [... ciach troll-bzdety ...]

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 52. Data: 2016-07-07 11:34:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie zmieniaj tematu - nie zachoruję, tylko nie wypocznę. Na przykład
    > zrobię remont. Co wówczas - mogę wziąć urlop po raz drugi, czy
    > pracodawca będzie ukarany, bo nie dopilnował, aby pracownik korzystał z
    > urlopu wypoczynkowego, czy też ukarany zostanie sam pracownik?

    Nie można czynić ze swojego prawa użytku, który byłby sprzeczny
    ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa. Jeśli więc
    remont zostanie uznany za sprzeczny, z ww., to jak najbardziej
    pracownik.

    I np. za wzięcie UnŻ na rzecz strajku takie przypadki się
    zdarzały.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 53. Data: 2016-07-07 11:37:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa. Jeśli więc
    > remont zostanie uznany za sprzeczny, z ww., to jak najbardziej

    Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2016-07-07 11:38:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.07.2016 11:30, Wojciech Bancer wrote:

    > Tak. I nazywa się urlop opiekuńczy.

    > I znowu zmieniasz temat. Była mowa o konkretnym przypadku.

    I ten konkretny przypadek się na to łapał.

    > [... ciach troll-bzdety ...]

    Masz rację - jesteś trolem.

    EOT.

    Shre

  • 55. Data: 2016-07-07 11:57:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    Odpowiedziałem.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 56. Data: 2016-07-07 11:57:55
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > I ten konkretny przypadek się na to łapał.

    To po co zmieniłeś temat?
    To po co jest urlop opiekuńczy w takim razie?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 57. Data: 2016-07-07 12:09:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Odpowiedziałem.

    Zatem ponowię pytanie, bo wcięło odpowiedź na łączach:

  • 58. Data: 2016-07-07 12:10:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2016-07-07, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To po co zmieniłeś temat?
    > To po co jest urlop opiekuńczy w takim razie?

    Przeczytaj w przepisach, w czytaniu jesteś biegły, jak będziesz miał
    problemy, to pisz czego nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2016-07-07 12:52:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-06 o 22:25, z pisze:

    > I właśnie tu tkwi debilizm interpretacji że pracodawca musi się zgodzić.
    >
    > Dziwię się że jakiś prawnik/sąd śmiał taką interpretację wydać.
    >
    > Albo debil albo zrobił to specjalnie.
    >
    > Nie wiem co gorsze.

    Jak widać sedno sprawy zainteresowanym skrzętnie umknęło :-)

    Jeszcze raz.

    Interpretacja że pracodawca musi pozwolić jest literalnie, intencyjnie i
    logiczne sprzeczna z zapisem prawa.

    Dlatego taką interpretację można sobie wsadzić :-)

    Dziwię się że tak wielu wykształconych ludzi tego nie widzi.

  • 60. Data: 2016-07-07 13:36:49
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Przeczytaj w przepisach, w czytaniu jesteś biegły, jak będziesz miał
    > problemy, to pisz czego nie rozumiesz.

    Zapytałem. Masz problem z przyswojeniem tekstu dopiero co przeczytanego?
    Jakaś forma utraty pamięci krótkotrwałej jak u Dory?
    Jak coś to pisz czego nie rozumiesz.

    :)

    --
    Wojciech Bańcer