  • 41. Data: 2016-07-07 11:08:39
    Temat: Re: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Zwłaszcza ten do którego się nie dostaniesz.

    No jak mieszkasz na zadupiu i do najbliższej cywilizacji masz
    10 dni, to i UnŻ nie wystarczy.

    > Zawsze mogę też wziąć urlop na żądanie i olać twoje fobie. Po co mam
    > kombinować i ryzykować niedostanie się do lekarza, skoro jest ku temu
    > stworzone narzędzie?

    No ale to narzędzie nie jest po to. Inaczej przysługiwałoby
    jedynie rodzicom i nie nazywało się "urlop". Jest narzędzie o którym
    piszesz, ale nie nazywa się "urlop na żądanie".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 42. Data: 2016-07-07 11:12:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > A co po 2 dniach?

    Zapewne to samo co po 4 dniach "UnŻ".

    UnŻ jest częścią urlopu wypoczynkowego, a więc z definicji
    nie jest mechanizmem dla "chorób" i konieczności opieki "nad kimś",
    patrz definicję urlopu w k.p. (skoro już tak lubisz być dosłowny
    prawnie).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 43. Data: 2016-07-07 11:12:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-07 o 11:08, Wojciech Bancer pisze:

    > No ale to narzędzie nie jest po to. Inaczej przysługiwałoby
    > jedynie rodzicom i nie nazywało się "urlop". Jest narzędzie o którym
    > piszesz, ale nie nazywa się "urlop na żądanie".

    Narzędzie służy w takim celu, do jakiego chce go użyć pracownik. Nie bez
    kozery nazywa się to przecież urlop kacowy, a przecież skoro ktoś ma
    kaca, to powinien iść do lekarza i uzyskać zaświadczenie o niezdolności
    do pracy. Przynajmniej ty pewnie tak robisz, bo mieszkasz w
    cywilizowanym mieście i chodzisz do lekarza z każdą pierdołą (współczuję
    im).

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2016-07-07 11:14:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-07 o 11:12, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > nie jest mechanizmem dla "chorób" i konieczności opieki "nad kimś",
    > patrz definicję urlopu w k.p. (skoro już tak lubisz być dosłowny

    Oj, jak ty życia nie znasz.
    Swoją drogą, skoro jest to urlop wypoczynkowy, to jeśli na nim nie
    wypocznę, to mogę go wziąć jeszcze raz ;)

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2016-07-07 11:17:13
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Oj, jak ty życia nie znasz.

    Życie jedno, prawo drugie. Raz się czepiasz żeby dosłownie
    prawo interpretować co do literki i przecinka, innym razem
    "życie to życie". Zdecyduj się.

    > Swoją drogą, skoro jest to urlop wypoczynkowy, to jeśli na nim nie
    > wypocznę, to mogę go wziąć jeszcze raz ;)

    Swoją drogą, jeśli w trakcie urlopu np. zachorujesz, to jak najbardziej.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 46. Data: 2016-07-07 11:21:19
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > do pracy. Przynajmniej ty pewnie tak robisz, bo mieszkasz w
    > cywilizowanym mieście i chodzisz do lekarza z każdą pierdołą (współczuję
    > im).

    Nie. Ja jestem ogarnięty organizacyjnie i nie jestem ciapą,
    która musi do wszystkiego brać urlop na żądanie, bo nie potrafi
    się życiowo ogarnąć (i może daruj już sobie argumenty na tym
    poziomie, co?)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 47. Data: 2016-07-07 11:22:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-07 o 11:17, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > "życie to życie". Zdecyduj się.

    > Swoją drogą, jeśli w trakcie urlopu np. zachorujesz, to jak najbardziej.

    Nie zmieniaj tematu - nie zachoruję, tylko nie wypocznę. Na przykład
    zrobię remont. Co wówczas - mogę wziąć urlop po raz drugi, czy
    pracodawca będzie ukarany, bo nie dopilnował, aby pracownik korzystał z
    urlopu wypoczynkowego, czy też ukarany zostanie sam pracownik?

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2016-07-07 11:22:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.07.2016 11:08, Wojciech Bancer wrote:

    > No jak mieszkasz na zadupiu i do najbliższej cywilizacji masz
    > 10 dni, to i UnŻ nie wystarczy.

    Podejrzewam, że akurat na zapupiu się szybciej do lekarza dostaniesz.

    > No ale to narzędzie nie jest po to. Inaczej przysługiwałoby
    > jedynie rodzicom i nie nazywało się "urlop".

    Jest stworzone. Potrzebuję dziś nie iść do pracy, to biorę Unż. I już.
    Mam prawo i nie ty będziesz decydował czy biorę L4 czy Unż. Moja sprawa,
    nie twoja. Przestań innym usiłować układać życie na podstawie twoich
    upodobań. Na urlopie moge robić co mi się podoba (oczywiście nie łamac
    prawa) i opieka nad dzieckiem wchodzi w zakres tych możliwości.

    Shrek

  • 49. Data: 2016-07-07 11:23:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-07 o 11:21, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > która musi do wszystkiego brać urlop na żądanie, bo nie potrafi
    > się życiowo ogarnąć (i może daruj już sobie argumenty na tym

    Sorry, mistrzu.
    (szkoda że tej organizacji nie widać po wypowiedziach, ale cóż, nikt nie
    jest idealny:)

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2016-07-07 11:23:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.07.2016 11:17, Wojciech Bancer wrote:

    > Życie jedno, prawo drugie. Raz się czepiasz żeby dosłownie
    > prawo interpretować co do literki i przecinka, innym razem
    > "życie to życie". Zdecyduj się.

    I jest tam zakaz opieki nad dzieckiem?

    Shrek