  • 1. Data: 2016-07-04 17:53:35
    Temat: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: z <...@...pl>

    Jak jest stan na chwilę obecną?
    Takiego kontrolera chyba nie ma obowiązku wpuszczać?
    Drugie pytanie czy jak poczta otrzyma dane z kablówki to może domyślnie
    przyjmować że ktoś ogląda na TV a nie na komputerze.
    Technologia tak poszła do przodu a prawo wręcz przeciwnie że widze tu
    duży dysonans. :-)
    Wg rozporządzenia krajowej rady radiofonii komputer/monitor/ tablet...
    nie podlega pod opłatę abonamentu.
    A już na pewno nie usługa horizon.tv która nie wymaga żadnego dekodera
    Jak żyć panie prezesie? Jak żyć :-)

  • 2. Data: 2016-07-04 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > nie podlega pod opłatę abonamentu.
    > A już na pewno nie usługa horizon.tv która nie wymaga żadnego dekodera

    Skad takie info?
    Przeciez za chwile to czy masz TV czy nie nie bedziem iało znaczenia bo
    bedziesz płacił na TV ale za licznik prądu...

  • 3. Data: 2016-07-04 20:37:52
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 04-07-2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik z ...@...pl ...
    > Skad takie info?
    > Przeciez za chwile to czy masz TV czy nie nie bedziem iało znaczenia bo
    > bedziesz płacił na TV ale za licznik prądu...

    Okazało się że to "za chwile" może potrwać trochę dłużej dlatego nie
    zdziwiłbym się jakby na potrzeby tego okresu podczas jakiegoś nocnego
    posiedzenia sejmu kontrolerzy poczty dostali uprawnienia prawie że policji.

  • 4. Data: 2016-07-04 21:06:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Jul 2016 17:53:35 +0200, z napisał(a):

    > Takiego kontrolera chyba nie ma obowiązku wpuszczać?

    Niby racja ale on może na drugi raz przyjść z policją.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 5. Data: 2016-07-04 21:51:09
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/4/2016 2:06 PM, Jacek Maciejewski wrote:

    > Niby racja ale on może na drugi raz przyjść z policją.

    Nie może.

  • 6. Data: 2016-07-04 22:02:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ja przede wszystkim nie rozumiem, dlaczego kablówka nie jest poborcą opłat za abo.
    Oczywiście rzecz w przychodach Poczty Polskiej z tytułu pobierania abonamentu.

    -----
    > Drugie pytanie czy jak poczta otrzyma dane z kablówki to może domyślnie przyjmować
    że ktoś ogląda TV

  • 7. Data: 2016-07-04 22:30:47
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 22:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja przede wszystkim nie rozumiem, dlaczego kablówka nie jest poborcą opłat za abo.

    Bo nie każdy ma kablówkę?
    Ja na ten przykład w radiu w samochodzie nie mam kablówki.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2016-07-05 01:14:26
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podlega pod opłatę abonamentu.
    > A już na pewno nie usługa horizon.tv która nie wymaga żadnego dekodera

    Ciekawe na jakiej podstawie chcą cokolwiek ściągać?

    Zarówno PP jak TVP to spółki. Spółki mogą żądać opłat tylko i wyłącznie gdy
    mamy z nimi podpisaną umowę.
    Chyba nikt z nimi nic nie podpisywał?
    Inna sprawa to że uruchamiając telewizję naziemną i likwidując tradycyjne
    nadajniki do odbioru konieczny jest dekoder.
    Nie wszyscy muszą mieć takie urządzenie. Czyli sami sobie w nogę strzelili.
    Dodatkowo nie ma obowiązku wpuszczania obcych osób do domu.

    Dlatego niech się gonią na drzewo.

  • 9. Data: 2016-07-05 06:54:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 01:14, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe na jakiej podstawie chcą cokolwiek ściągać?
    >
    > Zarówno PP jak TVP to spółki. Spółki mogą żądać opłat tylko i wyłącznie
    > gdy mamy z nimi podpisaną umowę.

    Nie umowę, tylko zarejestrowany telewizor. A sprawdzać mają to, czy nie
    używamy telewizora niezarejestrowanego.

> [...]
    > tradycyjne nadajniki do odbioru konieczny jest dekoder.
    > Nie wszyscy muszą mieć takie urządzenie. Czyli sami sobie w nogę strzelili.

    W jaką nogę? Telewizor, nawet bez dekodera, jest gotowy do
    natychmiastowego odbioru.

    > Dodatkowo nie ma obowiązku wpuszczania obcych osób do domu.

    Ale przez okno zaglądać można :)

    > Dlatego niech się gonią na drzewo.

    Największym kruczkiem prawnym jest to, że telewizor należy zarejestrować
    w ciągu 14 dni od wejścia w jego posiadanie, więc...

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-07-05 08:57:46
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Inna sprawa to że uruchamiając telewizję naziemną i likwidując tradycyjne
    > nadajniki do odbioru konieczny jest dekoder.

    Bredzisz Waść. Wszystkie TV produkowane po 2010 r są przystosowane do odbioru
    naziemnej TV cyfrowej. Żaden dekoder nie jest potrzebny.