  • 1. Data: 2016-07-04 23:27:27
    Temat: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Od: Appletree <a...@g...pl>

    w związku z ŚDM w mojej firmie nastąpił czas "urlopowy" ( powiedzmy
    oględnie - zostaliśmy do tych urlopów zmuszeni). Sprawa jest jednak
    niejasna co do 25.06 - nie wiadomo czy będziemy pracować czy nie.
    Planuję wyjazd 22.06 -rozmawiałam z przełożonym i oświadczył mi tylko,
    że ma prawo mnie z urlopu ściągąć jeśli okaże się, że jednak będzie to
    dzień pracujący.
    Czy jest jakiś sposób, abym miała ten dzień w 100% zapewniony wolny?
    może urlop n a żadanie?
    --
    Appletree

    Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów ,,ty",
    choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu.

  • 2. Data: 2016-07-04 23:38:50
    Temat: Re: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Appletree* napisał(-a):

    > Sprawa jest jednak
    > niejasna co do 25.06 - nie wiadomo czy będziemy pracować czy nie.
    > Planuję wyjazd 22.06

    Mamy 4 lipca 2016r. Pytasz o rok 2017?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2016-07-04 23:50:35
    Od: Appletree <a...@g...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 23:38, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Mamy 4 lipca 2016r. Pytasz o rok 2017?

    oczywiście - miałam na mysli 25.07 ;)

  • 4. Data: 2016-07-05 00:07:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-07-16 o 23:27, Appletree pisze:
> [...]
    > dzień pracujący.o może
    > Czy jest jakiś sposób, abym miała ten dzień w 100% zapewniony wolny?

    A masz telefon służbowy? Prywatnego możesz nie odebrać. Służbowy na czas
    urlopu zostawić.

  • 5. Data: 2016-07-05 00:13:00
    Od: Appletree <a...@g...pl>

    > A masz telefon służbowy? Prywatnego możesz nie odebrać. Służbowy na czas
    > urlopu zostawić.

    nie, nie mam służbowego telefonu. obawiam się jednak sytuacji, że w
    piątek zostanie nam oświadczone, iż w poniedziałek pracujemy a ja mam
    wyjazd w sobotę, więc będę musiała odwołać

  • 6. Data: 2016-07-05 01:31:49
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/4/2016 4:27 PM, Appletree wrote:
> [...]
    > dzień pracujący.
    > Czy jest jakiś sposób, abym miała ten dzień w 100% zapewniony wolny?

    Nie mozesz złamać nogi w ten dzień lub coś podobnego?

  • 7. Data: 2016-07-05 07:38:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lipca 2016 00:13:02 UTC+2 użytkownik Appletree napisał:
    > nie, nie mam służbowego telefonu. obawiam się jednak sytuacji, że w
    > piątek zostanie nam oświadczone, iż w poniedziałek pracujemy a ja mam
    > wyjazd w sobotę, więc będę musiała odwołać

    Urlop na żądanie weźmiesz

  • 8. Data: 2016-07-05 21:48:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > Nie mozesz złamać nogi w ten dzień lub coś podobnego?

    Zrośnie się do wtorku?

  • 9. Data: 2016-07-06 00:18:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 07:38, Kris pisze:
    > Urlop na żądanie weźmiesz
    Teraz to jednak zależy od pracodawcy. Może nie udzielić.

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-07-06 07:51:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Animka* napisał(-a):

    > Teraz to jednak zależy od pracodawcy. Może nie udzielić.

    Z czego ma to wynikać? Na tym on polega, że pracownik może go
    zażądać, a pracodwaca zobowiązany jest go udzielić.

    Art. 167^2. Pracodawca jest obowiązany udzielić na żądanie pracownika i
    terminie przez niego wskazanym nie więcej niż 4 dni urlopu w każdym roku
    kalendarzowym. Pracownik zgłasza żądanie udzielenia urlopu najpóźniej w
    dniu rozpoczęcia urlopu.

    Widzisz ww. art jakieś miejsce na kaprysy pracodawcy?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675