  • 1. Data: 2016-07-02 23:34:00
    Temat: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Roman <R...@n...ma.adresu.pl>

    Witam,

    Mam dylemat - dwójka dzieci, kochająca żona, wzorowa rodzina, oboje
    małżonków ciężko pracują i mam problem tzw. 500+. W chwili obecnej nie
    łapię się na 500+, jedno dziecko "za stare", gdybym się rozwiódł
    formalnie w sądzie, jak przeliczyłem dostalibyśmy na tzw. samotną matkę
    w sumie ok. 40tys. złotych. Poza tym dziecko miałoby większe szanse
    przy przyjęciu do gimnazjum - jakieś +30 punktów więcej - co na pewno
    będzie miało znaczenie przy klasyfikacji.

    I mam dylemat, rozwieść się czy nie? Co sądzicie o takim pomyśle?

    Pozdrawim,
    Kazik

  • 2. Data: 2016-07-03 00:10:00
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: "Com" <c...@c...com>

> [...]
    > znaczenie przy klasyfikacji.
    >
    > I mam dylemat, rozwieść się czy nie? Co sądzicie o takim pomyśle?

    Raczej rozpocznij produkcje kolejnych a potem sie rozwiedz skoro tak
    kombinujesz...ewentualnie mozesz po rozwodzie ale nie wiem czy to bedzie
    dobrze widziane ;)

  • 3. Data: 2016-07-03 00:27:55
    Od: Roman <R...@n...ma.adresu.pl>

    W dniu 03.07.2016 o 00:10, Com pisze:

    > Raczej rozpocznij produkcje kolejnych a potem sie rozwiedz skoro tak
    > kombinujesz...ewentualnie mozesz po rozwodzie ale nie wiem czy to bedzie
    > dobrze widziane ;)

    Ja pytam całkiem poważnie, no bo przecież teraz taki trend w naszej
    kochanej Ojczyźnie i mam wątpliwości, czy nie zacząć się dostosowywać,
    skoro rząd i demokratycznie wybrani wybrańcy Narodu tak ustalili.

    Więc nie rozumiem, dlaczeo kpisz sobie tutaj ze mnie.

    Pozdrawiam,
    Kazik

  • 4. Data: 2016-07-03 02:34:17
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/2/2016 4:34 PM, Roman wrote:
> [...]
    > będzie miało znaczenie przy klasyfikacji.
    >
    > I mam dylemat, rozwieść się czy nie? Co sądzicie o takim pomyśle?

    Nie wiem jak przy 500+ ale zwykle wystarczajaca byla separacja.
    Po drugie nie liczyłbym na 500+ dluzej niż do nastepnych po wyborach.
    Po trzecie jak ktoś doniesie, że to fikcyjne to i tak nic nie dostaniesz.
    Generalnie opcja do rozważenia. Też o tym myślałem, ale wybraliśmy bilet
    w jedną stronę.

  • 5. Data: 2016-07-03 08:23:28
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Roman" <R...@n...ma.adresu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > łapię się na 500+, jedno dziecko "za stare", gdybym się rozwiódł
    > formalnie w sądzie, jak przeliczyłem dostalibyśmy na tzw. samotną matkę

    Tak dobrze to nie jest. W większości przypadków występują alimenty od ojca, co
    wyznacza sumę dochodów i okazuje sie że samotna matka nie łapie sie na większość
    przywilejów.
    Problemu nie ma gdy przy porodzie podaje że ojciec jest NN.

  • 6. Data: 2016-07-03 08:40:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Spytaj księdza, który udzielał Wam sakramentu małżeństwa.
    No i gdy samotna matka bez zdrowotnego trafi do szpitala, to może być ciekawie
    finansowo.

    -----

  • 7. Data: 2016-07-03 10:03:40
    Od: Roman <R...@n...ma.adresu.pl>

    W dniu 03.07.2016 o 08:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spytaj księdza, który udzielał Wam sakramentu małżeństwa.
    > No i gdy samotna matka bez zdrowotnego trafi do szpitala, to może być ciekawie
    finansowo.

    > -----

    Czytaj ze zrozumieniem - ja tylko chciałbym przed urzędnikiem, nie
    przed księdzem - wykraczasz poza temat, ksiądz nie ma tu nie ma tu nic
    do rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Kazik

  • 8. Data: 2016-07-03 11:47:34
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-02 o 23:34, Roman pisze:

    > I mam dylemat, rozwieść się czy nie? Co sądzicie o takim pomyśle?

    pato-500+ :D

  • 9. Data: 2016-07-03 14:28:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > - co na pewno będzie miało znaczenie przy klasyfikacji.
    >
    > I mam dylemat, rozwieść się czy nie? Co sądzicie o takim pomyśle?

    Roman/Kazik, nie rozwodź się. Tyle dobrodziejstw już naobiecali,
    niektóre były przez jakis czaś, a potem pozabierali i ludzie zostali
    wykiwani. Nic nie wiadomo co się jeszcze zmieni i czy jutro, pojutrze
    nie zmienią decyzji. Rozwód jest drogi, szkoda pieniędzy :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-07-03 14:33:31
    Od: Roman <R...@n...ma.adresu.pl>

    W dniu 03.07.2016 o 14:28, Animka pisze:
    (...)
> [...]
    > wykiwani. Nic nie wiadomo co się jeszcze zmieni i czy jutro, pojutrze
    > nie zmienią decyzji. Rozwód jest drogi, szkoda pieniędzy :-)

    To może chociaż separacja? Co o tym sądzisz?

    Pozdrawiam,
    Kazik