  • 211. Data: 2004-09-26 12:16:21
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No popatrz. Więc świadomość seksualna i popęd pojawiają się 'nagle' z
    > dniem 15. urodzin? Masz 70lat i nie pamiętasz już bycia nastolatkiem?

    Ja nie mowię o świadomości, tylko o tym, co KK na to. Kodeks Karny.

    > Tak, ale nie za gwałt. To nie zafajdane USA.

    Co za różnica? Obcowanie z nieletnim poniżej 15. roku życia jest zdaje się
    traktowane jak gwałt.

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 212. Data: 2004-09-26 20:52:55
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> writes:

    > Dnia Fri, 24 Sep 2004 23:16:50 +0200, Piotr Dembiński

    > Akurat Freud jest ojcem psychiatrii - a to jest jak najbardziej
    > prawdziwa nauka

    ...ale psychoanaliza nauką nie jest.

  • 213. Data: 2004-09-26 20:53:45
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> writes:

    [...]

    > W WHO zasiadają najwybitniejsze światowe autorytety w dziedzinie
    > medycyny. A społeczeństwo... a społeczeństwo jest przypadkowe.

    well, społeczeństwo wyznacza normy :)

  • 214. Data: 2004-09-26 21:14:50
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > W dzisiejszych czasach pewnie i Korczak zostałby obwołany pedofilem
    > - przecież 'normalny mężczyzna' nie zajmuje się dziećmi, tylko
    > ogląda TV i pije piwo...

    ZTCW to ojciec Korczaka skończył w wariatkowie, więc możliwe że syn
    też miał jakieś odchyły, tylko je rozsądnie 'skanalizował'. Ale to
    nie dyskusja na pl.soc.prawo.

    --- disclaimer ---

    Nie mam nic przeciwko Korczakowi, piszę tylko to co słyszałem/czytałem
    :>

  • 216. Data: 2004-09-27 06:15:52
    Temat: Re: s?siad pedofil-dlugie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mam znajomego o tego typu ciągotkach, co ciekawe od pół roku żyje w
    > szczęśliwym pedofilnym związku

    w takim razie on powinien siedziec, a ty razem z nim

  • 217. Data: 2004-09-27 08:28:17
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 22:52:55 +0200, Piotr Dembiński <p...@i...org>
    napisał:

    > ...ale psychoanaliza nauką nie jest.

    bo to jest metoda terapeutyczna... tak jak chemioterapia, która także
    nauką nie jest.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 218. Data: 2004-09-27 09:16:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek R. prezentuje postawę niepostępową, wsteczną i aspołeczną.
    > Ludziom pokroju Przemka zdrowe społeczeństwo mówi kategoryczne NIE.

    sraty taty, mow za siebie.

    P.

  • 219. Data: 2004-09-27 10:47:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Ja nie mowię o świadomości, tylko o tym, co KK na to. Kodeks Karny.

    Nie. Pisałeś o "chętnie i dobrowolnie". Że niby nie może.

    > Co za różnica? Obcowanie z nieletnim poniżej 15. roku życia jest zdaje się
    > traktowane jak gwałt.

    Nie. Jest traktowane jak obcowanie z małoletnim poniżej 15. roku zycia.

    Poczytaj sobie KK i nie pisz bzdur.

  • 220. Data: 2004-09-27 15:02:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Nie miałeś pecha, tylko jesteś chory (nienormalny) i dlatego każdy
    > psychiatra z
    > którym się spotykasz wydaje Ci się nienormalny.

    Ależ oczywiście. Przecież WSZYSCY wiedzą, że normalny jesteś TYLKO TY

    Leszek