  • 1. Data: 2004-09-20 21:09:43
    Temat: Zameldowanie
    Od: marcin lewandowski <w...@s...net>

    Tak wyszło że nie jestem nigdzie zameldowany. Sąd w sprawie przeciwko
    osobie która mnie wymeldowała uznał że nic się nie da zrobić i w ogóle.
    Mniejsza o to w każdym razie.

    Mam działkę budowlaną (trawa sobie tam rośnie...) - czy mogę się na niej
    zameldować?

    Czy jeśli wymagany jest tam jakiś budynek to czy to ma być 10 desek na
    krzyż czy koniecznie jakieś duże niewiadomoco?

    I czy jeśli jest wymagany jakiś budynek to czy to nie jest absurd? Nie
    mam prawa mieszkać np. w szałasie? :) :)

    --
    m.

  • 2. Data: 2004-09-21 07:29:12
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    marcin lewandowski pisze:

> [...]
    > Mniejsza o to w każdym razie.
    >
    > Mam działkę budowlaną (trawa sobie tam rośnie...) - czy mogę się na niej

    A po co Ci meldunek ?

> [...]
    >
    > I czy jeśli jest wymagany jakiś budynek to czy to nie jest absurd? Nie
    > mam prawa mieszkać np. w szałasie? :) :)

    Wg mnie masz prawa nie miec stalego miejsca pobytu, towja sprawa.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-09-21 08:07:20
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Boguslaw Szostak nabazgrał:

    > Wg mnie masz prawa nie miec stalego miejsca pobytu, towja sprawa.

    i tu sie grubo mylisz, waiss kiedys chcial zatrudnic bezdomnego i placic
    za niego podatek i takie tam i niestety nie mogl bo gosciu niemial
    zameldowania gdziekolwiek

    --
    Pozdr.Richat

  • 4. Data: 2004-09-21 08:12:07
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Richat pisze:

    > nasz kolega Boguslaw Szostak nabazgrał:

    > i tu sie grubo mylisz, waiss kiedys chcial zatrudnic bezdomnego i placic
    > za niego podatek i takie tam i niestety nie mogl bo gosciu niemial
    > zameldowania gdziekolwiek

    I tu sie grubo mylisz.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-09-21 08:25:41
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Boguslaw Szostak nabazgrał:

    > I tu sie grubo mylisz.

    no to zrobil w radiu jakis przekret, dzwonil do podstawionych pan.
    --
    Pozdr.Richat

  • 6. Data: 2004-09-21 09:20:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Richat wrote:

    > no to zrobil w radiu jakis przekret, dzwonil do podstawionych pan.

    placic podatki sie da, sam tak mialem pare lat
    ale zameldowac sie moglem dopiero po "odebraniu" domu
    a odbior szalasu chyba sie nie uda :-)
    *** blad ***
    PS - zameldowanie bylo potrzebne - kupna nowego samochodu i rejestracji

  • 7. Data: 2004-09-21 09:45:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004, Richat wrote:

    > + nasz kolega Boguslaw Szostak nabazgrał:
    > + > I tu sie grubo mylisz.
    > +
    > + no to zrobil w radiu jakis przekret, dzwonil do podstawionych pan.

    Ależ nie. Ustne informacje "pań z urzędu" mają dość ulotną moc
    prawną... :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-09-21 10:02:52
    Od: marcin lewandowski <w...@s...net>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

    > A po co Ci meldunek ?

    bo czasem wygodnie jest miec dowod z adresem.

    zwlaszcza jak czlowiek jest przewlekle chory, pol zycia spedza w
    szpitalach i gdzie nie pojdzie (szpital, przychodnia, ubezpieczalnia to
    zadaja dowodu tozsamosci - najlepiej z jakims adresem)

    --
    m.

  • 9. Data: 2004-09-21 10:31:51
    Od: "Wojciech Suszycki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marcin lewandowski <w...@s...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > I czy jeśli jest wymagany jakiś budynek to czy to nie jest absurd? Nie
    > mam prawa mieszkać np. w szałasie? :) :)

    Kiedyś rozmawiałem na podobny temat w Architekturze. Z tego co pamiętam
    mówili, żeby budynek dostał numer (czyli to co w meldunku można wpisać) musi
    być odebrany. A odbiór następuje po przekazaniu wszystkich koniecznych
    dokumentacji (pozwoleń na budowę, jakiś protokołów powykonawczych, innych
    papierów dotyczących instalacji, itp). To chyba w prawo budowlanym jest.
    Szałas nie spełnia tych wymagań, nie może być uznany za budynek mieszkalny
    któremu można nadać numer.