  • 91. Data: 2004-09-22 11:36:11
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sadzac po glownym poscie wnioskuje ze w okolicy musi byc juz niezla
    nagonka
    > na tego kolesia.

    a to nie u mnie :) gdyby ktos mojemu dziecko cos takiego zaproponowal(jak
    juz je bede miec)
    powiekszyl by statystyki.

    na pewno bym poszedl zobaczyc co robi z innymi dziecmi a nie zgalszal na
    policje.

    P.

  • 92. Data: 2004-09-22 11:39:47
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    writes:

    [...]

    > Powinni pojsc za nim i gdyby widzieli ze kogogs zaczyna macac itp.
    > (JA bym zrobil tak :) obcial kutasa, i polamal rece a pozniej nogi,
    > i odzdzielnie kazdego palca u rak i u nog,

    Ten człowiek prawdopodobnie został brutalnie zgwałcony w więzieniu.
    Postępując w ten sposób zrównałbyś się z jego kolegą spod celi, który
    mu to zrobił.

    > JA BYM TO ZROBIL co kto robi to jego sprawa)

    IMO to jest sposób myślenia kryminalisty.

  • 93. Data: 2004-09-22 11:39:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Inny przyklad. Nie tak dawno w moim miescie pobilo sie dwoch chlopaczkow
    ze
    > szkoly podstawowej. Jeden mial ojca dresa i na odchodnym wygrazal
    drugiemu,
    > ze "ojciec go wywiezie do lasu i zakopie". Za dwa dni pod szkole
    podjechalo
    > BMW, wysiadlo dwoch lysych, zawolali chlopaczka, otworzyli bagaznik i
    > pokazali mu co bylo w srodku. A w srodku byla lopata. Zapytali dzieciaka
    > czy rozumie i odjechali. Sprawa zajmuje sie prokuratura.

    i nic im nie zrobia

    > No i Andrzej Lawa moglby zapytac: czemu wlasciwie? Co ... nie wolno
    komus
    > pokazac lopaty? A moze wlasciciele byli z niej bardzo dumni i chcieli
    > koniecznie sie nia pochwalic? A moze chcieli przypomniec dzieciakowi o
    tym,
    > ze w przeszlosci ludzie musieli ciezko pracowac na chleb?
    > Na szczescie prokurator widzi tu grozbe karalna.

    bo takowej nie bylo. Wiadomo o co chodzi ale nie bylo grozby. Jedynie moga
    sie nim
    blizej zainteresowac z nadzieja ze dowodow dostarczy.

    P.

  • 94. Data: 2004-09-22 11:44:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > jak dla mnie eot

    Jasne. Koniec argumentów - to dajesz dyla...

    > znam ciekawsze zajecia niz rozmowa z ciemnym burakiem

    A kto ci każe z samym sobą rozmawiać, burasie?

    *plonk*

  • 95. Data: 2004-09-22 11:44:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "marian" <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > [ciach]

    > czytasz w moich myslach :)

    Powinniście się pobrać...

  • 96. Data: 2004-09-22 12:03:44
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 22 wrz o godzinie 09:53, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^

    > Bezrozumna istota. Czytać nie umie.

    A może ty nie potrafisz pisać?

  • 97. Data: 2004-09-22 12:35:54
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Artur Ch. napisał(a) w wiadomości

    > A może ty nie potrafisz pisać?

    Każdy kto umie czytać może przeczytać to co napisałem. Więc chyba umie pisać.

    --
    JOHNSON :)

  • 98. Data: 2004-09-22 13:00:08
    Temat: Re: s?siad pedofil-dlugie
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 22 Sep 2004 11:12:57 +0200, użyszkodnik "szerszen"
    <s...@t...pl> napisał:

    >wrozka?
    >postawisz na to swoje zycie, albo chocby jakas wieksza kase?

    mam znajomego o tego typu ciągotkach, co ciekawe od pół roku żyje w
    szczęśliwym pedofilnym związku

    sam nie wierzyłem że się da a jednak się da i wiesz, bardziej do mnie
    to trafia niż argumenty jakiejś niezrównoważonej psychicznie kobity
    czy też wtórującego jej towarzystwa które zna kontakty pomiędzy
    młodymi chłopcami i starszymi mężczyznami jedynie z brukowców i kronik
    kryminalnych

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 99. Data: 2004-09-22 13:41:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ten człowiek prawdopodobnie został brutalnie zgwałcony w więzieniu.
    > Postępując w ten sposób zrównałbyś się z jego kolegą spod celi, który
    > mu to zrobił.

    czyli gdyby proponowal loda w piwnicy mojemu dziecku (co na zdrowy rozum =
    ruchanie)
    gdybym poszedl za nim jak sprowadza innego dzieciaka do piwnicy i gdybym
    zobaczyl
    ze gwalci tegoz dzieciaka to uwazasz ze zrownalbym sie z kolega pod celi
    gdybym
    go wtedy polamal? Zalosne myslenie.

    I tak by go w celi zarznel tak na marginesie.

    > IMO to jest sposób myślenia kryminalisty.

    to jest sposob myslenia osoby ktora nie chce by jego dziecku cos
    zagrazalo. TYle ze ja bym sprawdzil.

    ps.
    Widac jestes osoba ktora pozwala sobie pluc w twarz. I ktorej to
    odpowiada.

  • 100. Data: 2004-09-22 15:18:06
    Temat: Re: sasiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK wrote:

    > mam znajomego o tego typu ciągotkach, co ciekawe od pół roku żyje w
    > szczęśliwym pedofilnym związku

    Ummm... Czy czasem nie pomyliłeś homoseksualizmu z pedofilią?