  • 1. Data: 2004-09-21 06:53:15
    Temat: ile/obowiązkowe nadgodzin(y) oraz zwolnienie lekarskie a rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Jabu" <jabu_@usunto_poczta.onet.pl>

    Witam

    Uprzejmie prosze o rozwjanie nastepujacych watpliwosci:

    ile nadgodzin tygodniowo moge przepracowac zakladajac ze pracuje na 1/2
    etatu,
    czy pracodawca moze oglosic obowiazkowe nadgodziny (do odwolania),

    czy pracodawca moze mnie zwolnic, motywujac to tym iz "za czesto chodze na
    zwolnienia lekarskie", dotyczy to umowy na czas nieokreslony, chodzi o np.
    tygodniowe zwolnienia lekarskie. Zakladam ze nie, o ile nie trwaja dluzej
    niz 6 msc, jednak caly czas slyszymy (bo dotyczy to wlasciwie calego dzialu)
    ze tak sie skonczy (te zwolnienia lekarskie)

    pozdrawiam i dziekuje

    jabu

  • 2. Data: 2004-09-21 07:12:18
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > czy pracodawca moze oglosic obowiazkowe nadgodziny (do odwolania),

    Moze.

    > czy pracodawca moze mnie zwolnic, motywujac to tym iz "za czesto chodze na
    > zwolnienia lekarskie", dotyczy to umowy na czas nieokreslony, chodzi o np.

    Niewazne jak to motywuje, wazne jest to co napisze ci na wypowiedzeniu i
    na swiadectwie pracy. A co napisze ? Jak myslisz ? Bo na pewno nie tekst
    "Za duzo chodzi na zwolnienia".