  • 221. Data: 2004-09-27 17:45:51
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Leszek napisał(a) w wiadomości news:cj9a1g$2n9$1@opal.icpnet.pl:

    > Ależ oczywiście. Przecież WSZYSCY wiedzą, że normalny jesteś TYLKO TY
    > :))))))))))

    Opinia chorego mnie nie interesuje :)

    --
    JOHNSON :)

  • 222. Data: 2004-09-28 10:32:15
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> writes:

    [...]

    > bo to jest metoda terapeutyczna... tak jak chemioterapia, która
    > także nauką nie jest.

    Metoda terapeutyczna, która nie ma podstaw naukowych -- ZTCW
    chemioterapia akurat ma :)

  • 223. Data: 2004-09-29 08:08:31
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie. Pisałeś o "chętnie i dobrowolnie". Że niby nie może.

    Jakbyś nie wyciął tego, co w nawiasie było, to miałbyś szansę zrozumieć.

    > Nie. Jest traktowane jak obcowanie z małoletnim poniżej 15. roku zycia.
    >
    > Poczytaj sobie KK i nie pisz bzdur.

    Zajmij się sobą i nie mów mi, co mam robić, ok?
    Wiesz, co to znaczy "zdaje się"?
    --
    pozdrawiam
    krys